• Vandaag gingen we voor natuurwetenschappen een film zien over een konijn dat werd open gesneden,Ik zag plots allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen en werd misselijk,Ik wist dat ik ging flauwvallen en dus vroeg ik aan de leerkracht of ik op^de gang mocht staan,Dat mocht maar achteraf begon iedereen me uit te lachen omdat het maar een konijn was en op de film was.Maar ik kan gewoon niet tegen zo een dingen begrijpen ze het dan dan niet???Maar nu word ik dus bekeken als raare,Heel gezellig hoor,niet dus


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Daar kan jij ook niets aan doen. Waarschijnlijk zijn ze het over één week wel weer vergeten joh (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kon je ook even afwenden ipv de gang op rennen, dat valt wat minder op :]
    Maar ja.. ze zullen het volgende week vast wel vergeten zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rosebeat schreef:
    Daar kan jij ook niets aan doen. Waarschijnlijk zijn ze het over één week wel weer vergeten joh (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is niet erg hoor (:
    Toen wij op school een konijn moesten ontleden was er echt een heel stoere jongen ook misselijk en moest hij kotsen. Nu is bijna iedereen dat vergeten!


    Never run out of reasons to smile...

    Ehm, ik denk dat ik dat ook had gedaan : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Nee, ik zou gewoon weigeren te kijken. Ik ga niet kijken naar hoe een konijn word opengesneden.
    En die mensen zijn gewoon hartstikke zielig om je daarvoor te gaan uitlachen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Sealine schreef:
    Nee, ik zou gewoon weigeren te kijken. Ik ga niet kijken naar hoe een konijn word opengesneden.
    En die mensen zijn gewoon hartstikke zielig om je daarvoor te gaan uitlachen.

    Die video heb ik ook gezien en toen vonden veel mensen het ook vies. =D
    Laat ze gewoon doen, waarschijnlijk vonden de meeste het zelf vies maar durfden ze dat niet zeggen.

    Lijkt me ook niet echt smakelijk maar ik val ik er niet flauw van. Ik vind het ook flauw dat ze je uitlachen. Maar bedenk maar dat ze het zo weer vergeten zijn


    Queen of Hell is my name