• Hi there, mede-bullet journalists!

    Jullie weten vast dat ik een fervent bullet journalist ben. Voor degene die niet weten wat zo’n journal is: het is een soort gepersonaliseerd agenda/dagboeksysteem. Het wordt in Nederland langzaam populairder.

    Ik doe het nu sinds september vorig jaar en ik vind het heerlijk. Ik word er productiever van en het is een lekker momentje van ontspanning als ik een spread maak. Het wakkert mijn creativiteit lekker aan ^^

    In dit topic deel ik mijn spreads. Een overzicht zet ik hieronder. De afbeeldingen zijn aanklikbaar!

    Ik vind het ook leuk om die van jullie te zien! Plaats je foto’s, deel geweldige Youtube-accounts en Instagrammers, vraag tips/feedback en vooral: let the creativity flow!

    Wie zijn jullie favoriete bullet journalists? Ik vind de stijl van Christine My Linh heel mooi, maar ook die van Amanda Rach Lee! (:

    Mijn supplies:
    Als journal gebruik ik de Leuchtturm 1917.

    Ik gebruik Pigma Micron fineliners (allerlei diktes), evenals Tombow dual brush pens. Ook heb ik Crayola supertips (50 pack voor ongeveer € 10), en enkele Zebra mildliners. De mildliners gebruik ik echter ook voor het studeren, dus het is de vraag hoe lang zij meegaan. Ik houd niet echt van donkere kleuren, zoals je ziet. Ik ben meer van de pastel kleuren, dus ik gebruik niet alle Crayola's en ook niet alle mildliners.



    Spreads voor het jaar 2017-2018
    Januari
    Ik weet niet waarom deze op z'n kant is, sorry x)





    Februari





    Maart (dikke faal)





    April






    Mei






    Juni





    Juli
    …

    Augustus
    …


    Spreads voor het jaar 2018-2019 (hiervoor ga ik een nieuwe journal gebruiken)
    September
    …

    Oktober
    …

    November
    …

    December
    …



    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:14 ]


    oi, suzy

    Heb je toevallig ook foto's van de pennen die je gebruikt of linkjes waar je ze gekocht hebt? Ik zoek al een tijdje goede pennen voor mijn bj c: