• Nicol had me uitgenodigd, maar ik domme kip heb die mail verwijderd en nu weet ik de invite code niet meer ;x
    Wilt er iemand die lookbook heeft me even uitnodigen?


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Ik zal jou inviten, als iemand mij geïnvited heeft (nerd)

    Mij ook! :3

    Ferox schreef:
    Pff, weet je. Ik heb Lookbook, maar ik wil niet dat heel Q erop zit, want niet iedereen heeft stijl. Jou heb ik de code gegeven, omdat ik weet dat jij stijl hebt. Maar ik wil niet dat je heel de Quizlettroep gaat invitten ;o

    Moet ze toch zelf weten? (:


    your eyes are like stars in the night.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Ik zal jou inviten, als iemand mij geïnvited heeft (nerd)

    mij ook please ? ;3

    Manhattan schreef:
    (...)
    Mij ook! :3
    Mij ook!! :9~


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nu komt half Quizlet erop. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil geen lookbook , xd eerst wel maar nu iedereen het heeft hoeft het nie meer voor mij


    - hoi ;D

    Nashville schreef:
    Ik wil geen lookbook , xd eerst wel maar nu iedereen het heeft hoeft het nie meer voor mij


    Smiling but close to tears.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Moet ze toch zelf weten? (:
    Ja, maar zoals Decoy al zei: 'Nu komt half Quizlet erop. ><' en dat is dus niet leuk. Natuurlijk is dat niet erg als die allemaal stijl hebben, maar dat gaat nooit zo zijn. Lookbook is een exclusieve modesite waar je alleen kan op geraken door ofwel aanvaard te worden ofwel door een uitnodiging van iemand te krijgen. Ik wil gewoon niet dat Lookbook vol zit met mensen zonder stijl.

    Lookbook zal zijn waarde verliezen als jan en alleman erop komt.


    Only losers can act the way you do

    Ferox schreef:
    (...)Ja, maar zoals Decoy al zei: 'Nu komt half Quizlet erop. ><' en dat is dus niet leuk. Natuurlijk is dat niet erg als die allemaal stijl hebben, maar dat gaat nooit zo zijn. Lookbook is een exclusieve modesite waar je alleen kan op geraken door ofwel aanvaard te worden ofwel door een uitnodiging van iemand te krijgen. Ik wil gewoon niet dat Lookbook vol zit met mensen zonder stijl.

    Lookbook zal zijn waarde verliezen als jan en alleman erop komt.
    Ergens begrijp ik je wel,Maar toch wil ik er graag op


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ferox schreef:
    (...)Ja, maar zoals Decoy al zei: 'Nu komt half Quizlet erop. ><' en dat is dus niet leuk. Natuurlijk is dat niet erg als die allemaal stijl hebben, maar dat gaat nooit zo zijn. Lookbook is een exclusieve modesite waar je alleen kan op geraken door ofwel aanvaard te worden ofwel door een uitnodiging van iemand te krijgen. Ik wil gewoon niet dat Lookbook vol zit met mensen zonder stijl.

    Lookbook zal zijn waarde verliezen als jan en alleman erop komt.

    Indeed, dat is helemaal waar. Dan verliest het iets, dan is het niet meer speciaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ferox schreef:
    (...)Ja, maar zoals Decoy al zei: 'Nu komt half Quizlet erop. ><' en dat is dus niet leuk. Natuurlijk is dat niet erg als die allemaal stijl hebben, maar dat gaat nooit zo zijn. Lookbook is een exclusieve modesite waar je alleen kan op geraken door ofwel aanvaard te worden ofwel door een uitnodiging van iemand te krijgen. Ik wil gewoon niet dat Lookbook vol zit met mensen zonder stijl.

    Lookbook zal zijn waarde verliezen als jan en alleman erop komt.


    Ik begrijp jou, want iedereen wil erop, en daarom wil ik er zegmaar nietmeer op. o'o


    Smiling but close to tears.

    Ferox schreef:
    (...)Ja, maar zoals Decoy al zei: 'Nu komt half Quizlet erop. ><' en dat is dus niet leuk. Natuurlijk is dat niet erg als die allemaal stijl hebben, maar dat gaat nooit zo zijn. Lookbook is een exclusieve modesite waar je alleen kan op geraken door ofwel aanvaard te worden ofwel door een uitnodiging van iemand te krijgen. Ik wil gewoon niet dat Lookbook vol zit met mensen zonder stijl.

    Lookbook zal zijn waarde verliezen als jan en alleman erop komt.

    Stijl is niet gelijk aan knap. (:

    Manhattan schreef:
    (...)
    Stijl is niet gelijk aan knap. (:
    Ik bedoel dus mensen met mooie/leuke/inspirerende kleren. (:


    Only losers can act the way you do