• Dit zal zwaar werk zijn denk ik maar daarvoor zijn er mod's^^ ,, Ik dacht aan elke week Nieuwe Topleden , want sommige [veel] Quizers vinden het oneerlijk dat de Topleden steeds hetzelfde blijven! Omdat die al langer op Q zitten^^
    We kunnen elke maandag , een nieuwe lijst maken en op zondag zien wie er in de Week het meeste heeft gedaan , wel met school nouja , ik zit elke dag op de computer en kon dat vorig jaar goed combineren dus ik hoop dat dit in werking wordt gesteld zodat ook men ander idee cool blijft xD

    Alvast Bedankt.

    Xx' Joliena<3

    jha lijkt me leuk idee ^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind t ook wel een goed idee, maar wordt het dan niet weer heel sloom misschien?

    Ik vind t ook wel een goed idee, maar wordt het dan niet weer heel sloom misschien?


    idd,het is een goed idee,maar mss geeft dat het zzelfde efect als die awards!
    bijna een kwarttier moete w8e voor quizlet opstarte (op zondag dan)


    I need you like a heart needs a beat

    lijkt me veel teveel... en ik denk dat het juist een uitdaging is voor je om dan de topleden van de troon te stoten:P dan weetje wat je te doen staat^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    idd,het is een goed idee,maar mss geeft dat het zzelfde efect als die awards!
    bijna een kwarttier moete w8e voor quizlet opstarte (op zondag dan)


    dat kwam omdat je toen moest stemmen.

    super ideetje, jolienA xd
    hééhé,
    mr ik vind het ook kut da het steeds dezelfde topleden zijn x
    x

    Nu is het idd bijna onmogelijk om tussen de topleden te komen, maar misschien moet je dan topleden van altijd zegmaar EN topleden van de week^^


    If you want me to listen, whisper...

    Klopt. Ik als newbie heb weinig kans om ever in die lijst te komen *kijkt naar de blauwe hemel*


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG dom idee, ik bedoel halo kunnen wij er aan doen topleden blijven topleden en er veranderen heus wel dinges hoor.


    *He's the one.

    lijkt me veel teveel... en ik denk dat het juist een uitdaging is voor je om dan de topleden van de troon te stoten:P dan weetje wat je te doen staat^^

    Ja dat is zo!<3


    I do not hook up.

    OMG dom idee, ik bedoel halo kunnen wij er aan doen topleden blijven topleden en er veranderen heus wel dinges hoor.

    allo, gij staat in een lijst van topleden en natuurlijk vind je het dan erg als ze die gaan veranderen

    Halo ik zit er al meer als ene jaar op mss dat jij ons wel inhaalt als je er ook langer als een jaar op zit, dit is niet met erg of niet, ja ik sta bij topleden 3keer maar dat heeft niets te maken dat ik het leuk vind, ik zit gwn op Q. en doe men ding en daardoor sta ik er 3keer bij! sorry als ik nu eenmaal verslaafd ebn hoor!


    *He's the one.

    What jullie willen. Ik sta er nu ook in dus het zal wel. En ik weet zékér dat als het pér week is dat ik er dan toch wel een keer in zal staan (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat Charissa zegt!^^
    Het blijft spannender om te moeten vechten om bij de topleden te komen. Ook al zitten de topleden er al lang op, dat maakt helemaal niks uit. Zelfs een newbie kan er wel komen als ie heeeel erg actief is. En het blijft ook handig voor de actiefheid voor quizlet, want dan wil je bij de topleden komen en ben je elke dag online.. En nu ga ik want de appeltaart is klaar :D


    a figment of your imagination

    Ja dat wil je zeker zodat jij er bij komt hea? Nou, sorry maar laat die topleden maar hoe die is en anders moeten ze die topleden maar verwijderen