• Een filmliefhebber voelde zich in een bioscoop in Michigan iets te nauw betrokken bij het verhaal toen hij een 17-jarig meisje in de nek beet. Erin Westrate kan het, in tegenstelling tot de slachtoffers van een echte vampier, gelukkig nog navertellen. Maar de dader is spoorloos, meldt de Telegraph.
    Westrate zat met een vriendin in de bioscoopzaal. Toen die haar vertelde dat ze ook graag eens gebeten zou worden door Edward Cullen, gespeeld door Robert Pattinson, leunde de man achter haar naar voor en vroeg: "Mag ik jou eens bijten?" Ze negeerden de man en keken naar de rest van de film.
    Toen de aftiteling begon ging de vampier plots toch in de aanval en hij beet Westrate in haar nek. Ze hield er een bijtwonde aan over. De dader was volgens haar een 40-jarige man met een bril en een snor.

    Nee, deze man heeft absoluut geen obsessie! O,O

    [ bericht aangepast op 16 jan 2010 - 19:17 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    misschien was ie wel een vampier ? ;o


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    misschien was ie wel een vampier ? ;o


    Dat dacht ie in ieder geval wel!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Jeetje, freak. 0o
    Ik zou kei hard beginnen schreeuwen.

    Vet ziek..


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Met een bril en een snor
    Stiekem vind ik dat zinnetje heel erg grappig, wel ziekelijk dat je zoiets doet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    omg ik lig hier plat:PP

    Ieuw! o.O


    Let the Night embrace you

    Dan word je gebeten door een 40 jaar oude man, met een snor O.o


    "Don't look back, you're not going that way."

    Freak xD


    ars moriendi

    Ziek ;d

    Je hebt echt pech als gebeten wordt door een 40jarig man,met een snor,een bril,en zelf ben je
    bloedmooi..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wat een pedo ._.


    Imperfection Is Beautiful

    OMG WAT EEN PEDO!


    Freaaaaakkk... Omg die zou ik nou nooit tegen willen komen, het is grappig als je gebeten wordt door vrienden ofzo voro de grap weetje wel in een spel ofoz. Maa riemand die je neit kent en je ineens bijt.. Like OMG FREAK.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Misschien was ie een vermomde vampier (nerd)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    wooh, wat n' pervert. o_o'


    All this dampness is damp.