• Dat het vanaf mijn huis naar ouwehandsdierenpark in Rhenen niet eens zo ver fietsen is.. Ik dacht vroeger áltijd dat het een uur fietsen was, maar eigenlijk kan je het in twintig/dertig minuten wel halen.

    Wie woont er ook dicht bij een vet koele dierentuin?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Noop, ik woon vlak bij een sloot. Leuk...

    Nou, ik woon niet echt dichtbij maar binnen een half uur (als ik snel fiets) kan ik volgens mij bij Artis zijn.


    Physics is awesome

    Ik woon 5 minuten fietsen af van een dierentuin in mijn oh zo spannende kleine kutdorp. Maar ze hebben wel tijgers, dus dat is dan wel weer cool :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik woon vlak dichtbij Avifauna. En da's maar goed ook want daar werk ik (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik woon even fietsen van een kinderboerderij ._____.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik woon ook zo'n halfuurtje van Rhenen af, dus ook dicht bij Ouwehands Dierenpark. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dierenpark Wissel in Epe, er zit alleen een snelweg tussen en een paar huizen en weilanden. Met de fiets ongeveer een kwartiertje.
    Apenheul is met de bus 45 minuten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:34 ]

    Nope.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    De dichtstbijzijnde is denk ik die in Emmen. En ik woon in Groningen, vlakbij de Friese grens (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als je de Beekse Bergen meetelt, dan wel. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik woon redelijk dicht bij de zoo van Antwerpen, maar toch wel al een 20-tal minuten met de bus.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HOW WACHT waar woon jij?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    HOW WACHT waar woon jij?!

    Misschien is ze wel verhuisd. Dit topic is 2 jaar oud. :Y)


    -

    Twelve schreef:
    Ik woon dicht bij blijdorp. :Y)

    Ik ook ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Artis


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk