• Fanmeeting Gent 06 september 2008

    Algemene info

    De fanmeeting zelf vind plaats in het centrum van Gent.
    We spreken af tussen 11.00 en 12.00 uur aan het vertrekpunt van de tram in Gent-sint pieters.
    Ons herkenningspunt is …..
    Als je aankomt kom dan ff u naam zeggen , zo dat we weten wanneer iedereen er is.
    Later nemen we de tram naar het centrum van Gent waar we samen gezellig gaan eten in Mac Donalds , pizza , pasta of pita . Breng voor de zekerheid ook een lunchpakket mee want onze planning kan veranderen.
    Na het eten volgt er nog een Tokio – Stadspel in het hartje van gent.
    Wanneer de avond valt , kruipen we allemaal gezellig bij elkaar om te kletsen over ja deuh TH en allerlei roddels te verspreiden 
    Als afsluiter volgt dan nog onze verjaardagsactie voor de twins en Gustav .
    Deze wordt later nog bekend gemaakt.
    We hopen op grote aanwezigheid van TH fans voor een überzalig dagje gent dat alleen maar draait om spaß und Tokio Hotel !

    Wil je komen ? Het enige wat je moet doen is je naam en eventueel die van je vriendin sturen naar onderstaand e-mail adres.
    Als je verder nog vragen hebt kan je ze altijd sturen naar : the-black-guitar@hotmail.com
    Is er op de dag zelf een probleem ; je vind de groep niet of je hebt vertraging met de trein dan kan je ons bereiken op volgende nummers ( Gelieve deze enkel op de dag zelf te gebruiken !! )

    Steff ‘ : 0476269830
    Johanna : 0498250941

    Wat moet je meebrengen ?

    • Lunchpakket
    • Drinken
    • Beetje geld ( voor je treinticket en eventueel nog wat extra’s )
    • TH stuff dat je kwijt wil of wilt ruilen ( niet verplicht )
    • Goed humeur ( we hebben geen zin om een ganse dag op kwade gezichten te kijken  )
    • Fototoestel
    • Spandoeken en andere dingen …
    • Verjaardagskaarten voor de twins en Gustav ( deze verzenden we samen in 1 groot pakket )


    Streetteam belgium

    Ik wil wel maar, ik kan niet en als ik wel zou kunnen zouden mn ouders me nooit laten gaan.
    x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik wil wel maar, ik kan niet en als ik wel zou kunnen zouden mn ouders me nooit laten gaan.
    x


    Jammer, Kijk zeker eens voor een andere fanmeeting die misschien wel past

    x

    (...)

    Waar ligt dat?

    x
    helemaal bovenin nederlandx'D


    I go wherever you will go..

    (...)helemaal bovenin nederlandx'D


    Oké, dat is ene beetje ver. Maar kijk anders eens of er geen fanmeeting dichter in de buurt is.

    x

    Ik zou wel willen komen, Mah ben nogal onzeker =) Omda mn vriendin ni meekan enja.. zo alleen ,is zo alleen he :).
    Xx ik laat wel nog iets weten .X3yana

    Is die fanmeeting ni zaterdag? 'k heb daar lijk iets over horen waaien..
    Of is da die look-allike dag? Baah ik weet ht niet.. :p
    Ik ga zaterdag allesinds naar Gent xD
    xx

    Ik zou wel willen komen, Mah ben nogal onzeker =) Omda mn vriendin ni meekan enja.. zo alleen ,is zo alleen he :).
    Xx ik laat wel nog iets weten .X3yana


    Hey, allen gaan is niet zo erg hoor. In het begin is iedereen vaak nogal stil (dat was vandaag ook) maar je hebt er altijd een paar die superluid zijn en zo hyperactief en daardoor ontspan je een beetje en gaat het ook veel beter. Maar je beslist natuurlijk nog altijd zelf wat je doet. Hou me op de hoogte!

    x Hann

    Is die fanmeeting ni zaterdag? 'k heb daar lijk iets over horen waaien..
    Of is da die look-allike dag? Baah ik weet ht niet.. :p
    Ik ga zaterdag allesinds naar Gent xD
    xx


    Jep, dat is de zaterdag!
    We kunnen het moeilijk tijdens school doen, hè.

    xD

    ik wil wel komen, ik woon niet ver van Gent, ga er toch al naar school...
    hoeveel man komt er al?
    en ik weet wel paar vriendinnen die ook graag afkomen dan (:

    maar ben het nog nii zkr!
    wil je me ffe laten weten in mn gastenboek of PB hoeveel man er komt? (:

    x.

    cool

    cool


    Wil je komen??

    *kijkt je super lief aan en zit te smeken op haar blote knieën*(baby)

    xD

    Okéj ^^ ik woon wel dicht bij gent, Maar, ik weet niet of ik zou kunnen, het is namelijk net de kick off school party, en jah, wrs ga ik na dioe fandag te moe zijn om nog te gaan hé =(

    Okéj ^^ ik woon wel dicht bij gent, Maar, ik weet niet of ik zou kunnen, het is namelijk net de kick off school party, en jah, wrs ga ik na dioe fandag te moe zijn om nog te gaan hé =(


    Ja, misschien wel, ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van, maar als je toch wilt komen, moet je wel je naam opgeven, dus..

    xD