• Alles zit tegen:
    1. Ik heb een 1 voor Engels en een 3,4 voor geschiedenis waar ik nu onvoldoende voor op me rapport sta. 5,2

    2. Mijn oor doet vre-se-lijke pijn. Het lijkt op een puist, met drie grote zwarte mee-eters en het klopt in mijn hoofd.

    3. Ik durf nooit meer naar buiten op school. Ik vind al een tijdje een jongen leuk. En nu stonden we in de pauze buiten (ik en nog een stuk of 10 jongens) en Dylan (die leuke jongen) stond buiten te roken met een stel vrienden. Wij een beetje kloten. Gaat 1 van de jongens die bij mij stond doen, durf of de waarheid vragen. Ik durf: Of ik Dylan een klap op de kont durfde te geven. Ik nee. En toen riepen te keihard (die jonges bij mij): Dylan! Angéla wil met je praten maar durft niet. En toen hij langs kwam lopen ook weer. Oh.... Ik durf echt niet meer naar buiten. :(
    Kortom klere dag. *(huil)*


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik leef met je mee.
    ik heb hetzelfde, 3 dan. en ik heb een ander cijfer voor een ander vak maar net voldoende.

    --'

    1.Mijn punten kunnen me nix fucken.
    2. Auw.
    3. Dat zijn jongens gewoon.


    Innocence.

    IK HAD EEN TWEE VOOR ENGELS(yeah)


    rules don't stop me

    1. Ik had een 1.8 voor engels en een 6.3 voor geschieddenis een 5.3 en een 7.9.
    2.Hoofdpijn
    3.De jongen die ik leuk vind loopt langs en aasngezien ik hem ken zwaai ik maar hij kijkt verlegen weg (?) en Zwaait één van zijn vrienden naar me o_o Super!

    Dus ik leef met je mee <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat had ik gisteren
    Het EERSTE UUR!
    was nog niet eens wakker,
    en was alleen me boek vergeten, moet ik me gaan melden,
    ik melden. en kwam mijer, zown leerjaarcoordinator fzoooo
    om over mijn cijfers te praten (tijdje ziek geweest)
    Me vriend deed klotee tegen mee.
    en ik was 3 keer telaat, moest ik 8 uur op school zijn!
    te vroeg. en ik kreeg een omin lange preek dat ik niet zo brutaal moet zijn,
    en nog VEEEL meer dingen/


    i can't pretend you're nothing special

    2: op je oor? 0.o

    IK HAD EEN TWEE VOOR ENGELS(yeah)

    Die heb ik ook gehad (hoera)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    Die heb ik ook gehad (hoera)


    Yihaaa!
    Ik haat mijn leraar Engels. Hij is een klaoweofha8fh4ef9wnfaofsdhj.

    VOILA.
    DAT IS ERUIT(huil)


    rules don't stop me

    2: op je oor? 0.o

    Jep en dat is echt geen pretje geloof me... (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik had een 2 op wiskune =.= En een 4.9 op Engels XD

    whoa dat is zeer naaiend. alles dan. ik heb vandaag wel een goede dag gehad. alleen het laatste niet echt, want ik moest alweer bijna janken. >< ik jank gewoon veel te veel de laatste tijd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.