• Ja, dat bestaat ook, sinds kort :') En er is ook zo'n reclame van enzo. Dat is dus mascara met een bewegend borsteltje.
    Mijn vriendin vertelde me net dat ze zo'n ding had gekocht, en alleen al dubbel lag toen ze dat ding aanzette. En van het lachen kreeg ze het nieteens goed op haar wimpers.
    Mij lijkt het echt een ongelooflijk onhandig ding, en ik zou er alleen maar mee in mijn ogen prikken, denk ik :'D Ik ga het binnenkort uitproberen, haha :x

    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2010 - 15:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het nogal weird :'D Wat is er mis met gewone mascara :')


    -

    Alleen het woord vibrerende klinkt al fout x)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zie het wel voor me dat het dalijk voor verkeerde dingen word gebruikt. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil hem ook een keer proberen, gewoon kijken of het echt werkt :')


    Protège moi de mes désirs.

    Shambhala schreef:
    Ik zie het wel voor me dat het dalijk voor verkeerde dingen word gebruikt. C:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik vond het vies klinken en toen kreeg ik foute gedachten :$


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    ik vond het vies klinken en toen kreeg ik foute gedachten :$

    Wie niet.


    -

    ik ging gewoon vlak in die winkel doen ik dat ding om me wimpers zetten:P


    Some angels have no wings.

    Nee, ik denk niet dat ik m koop. De naam staat me al niet aan, haha

    dat verzin je tog niet.. vibrerende mascara :S haha XD echt te grappig.. mijn vriendinnen meteen denken aan een vibrator XD haha voor je wimpers :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    misschien is het wel vet goed ofzo, maar verzin dan een leuke naam! 'Vibrating Mascara!' Dat klinkt opzich best raar. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Het werkt wel. Maar dat mag ook gerust, die dingen kosten een zuinige 20 euro.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    Wie niet.

    Ik, wonderbaarlijk genoeg...


    No growth of the heart is ever a waste

    Chased schreef:
    Alleen het woord vibrerende klinkt al fout x)


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn moeder is visagiste en ik vroeg aan haar of die mascara goed werkte en zij zei:
    'Nee, je kunt veel beter een gewone mascara gebruiken, op reclames lijkt het alsof hij heel goed werkt, maar eigenlijk werkt ie niet, dan verspil je alleen je geld.'

    Dus ik ga hem niet kopen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.