• heyy!!
    ik heb een nieuw iedee
    ja over TH maar ik ga hem ni make da je ze ontmoet en als een blok voor hen valtxD zo zijn er zo velen
    ik zal het iedee maar is zegge zeker :P

    Bill heeft al eve een vaste vriendin waar hij dan ook zielsveel van houd maar het lijkt of er iets mis is hij voeld da er iets gaat gebeuren wat geen iedee. een dag later staat Bill zijn lief ineens voor zijn hotelkamer en ze maakt het uit en draait haar meteen om Bill kan geen uitleg vragen. hij loopt er de hele dag somber bij wa Tom ook doet om zijn broer op te vrolijken
    de volgende dag heeft hij een sms van haar ze schrijft da ze t uit makete omda hij teveel op een meisje begon te lijken en da t ni meer mooi was. maar zo koppig als Bill is wil hij da ni gelove en hij wil een andere uitleg dus hij gaat haar volgen maar da heeft ze ni door en ze gaat veel me jogens om dus Bill dnekt da ze hem bedroog en t daarom uit maakte en me die gedachte kan hij ni leve dus hij neemt afscheid van Tom en rijd weg ma Tom wil zijn broer ni late gaan en volgt hem maar dan gaat alles fout


    de rollen zijn <33.
    lief van Bill: PamxTom
    lief van Tom : NoBullshit
    lief van gus : XxAnGuXx
    lief van georg: DarkAngelTom
    zusjj b en t : Saaar

    ik zou grrag de volgende dingen wete

    naam
    bijnaam
    leeftijd
    houd van
    haat aan
    karaker
    tekstje
    foto
    rol die je wilt
    en wrm zou ik je de rol moete geve (niewsschierigheid):P


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    iCk tom xD info komy

    naam Ashley

    bijnaam Ash

    leeftijd 18

    houd van Muziek,Dansen

    haat aan Huppels

    karaker Lief,grappig,Soms Bitchie

    tekstje Haii^^ iCk ben Ashley,18 jaartjes Jong Ash Heeft Liefdé aan danse ziingen&&Pammy (H)
    && Heeft haat aan Huppels,Maar ga maar eens,BeBye(H)

    foto komt
    deeze
    http://img4.xooimage.com/files/d/3/6/izobel-2df944.png
    of deeze
    http://www.femaleemohaircuts.com/images/female-emo-hairstyle.jpg
    rol die je wilt Liefje tom

    en wrm zou ik je de rol moete geve: Omdat iCk gewoon de beste ben (Ego xD)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    naam pamela

    bijnaam pammy

    leeftijd 17

    houd van lolly's,vriedinnen,en leuke dingen doen,gitaarspel,liedtjes schrijven

    haat aan sgool

    karaker lief beetje verlegen,heel eigenwijs

    tekstje hej ben pamela en ben 17 jaarmijn vrinden noem me pammy ik hou van shopen en leuk dingen doen ben verslaaft aan lolly ik speel ook gitaaren schrijf me eigeliedtjes ik woon thuis met mijn ouder waar ik gek van word mijn karakter is dat ik heel lief ben beetje verlegen kan zijn ben wel supper tevertrouwen ben ook supper eigen wijs maar ga weer veder met mijn nieuwe liedtje doei kuzzie(K)

    foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2i8gfvl&s=5

    rol die je wilt liefje bill

    en wrm zou ik je de rol moete geve: omdat ik je quiz heelmaal supper vind en dat ik je lief vind en omdat ik heel lief ben (A) (EGO)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Alle mensjes xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Lief Tom of Lief Georg!^^

    naam: Karin
    bijnaam: Terrorkid!

    leeftijd; 16 mag je veranderen hoor!

    karatkter; Lief,soms nogal kattig,niet zo snel kwaad zónder reden..

    styl klere; een mix tussen Hiphop en Rock
    tekstje;

    Heey!!Ik ben Karin en ik ben 16 jaar oud.Ik wordt door vrienden meestal; Terrorkid genoemd!Omdat ik vroeger nog al opstandig was als ik ergens niet mee eens ben..Maar ach..M'n vrienden kunnen er wel mee leven!Ik heb zo als je op de foto kunt zien; zwart haar en helder ogen.Meestal heb ik een keting aan met een sleuteltje er aan.Dat brengt geluk! Echt waar!Sins ik die ketting heb gaat het meestal wel goed!.Ik ben qua karater een aardige meid hoor! Zeggen vrienden toch! Ik lief; Mijn Vrienden,sleutelkettig![ga niet zonder weg!],Foto's maken en lol hebben!Ik haat; Huppels,Egotrippers,Wanabee's en players!!Sorry maar ik moet gaan!!

    See Ya!!

    xX

    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=88587

    waarom wil je de rol?: omdat je altijd leuke ideeën hebt!
    Omdat ik er een rol in wil(A)
    en omdat Tom(of Georg) ook een lief moeten hebben heá!^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oke is iedereen het eens me de rolverdeling


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Jahh :D


    We were bOrn fOr Love! ^^

    jeps!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    naam Jalissa

    bijnaam Jalis of Lis

    leeftijd 17

    houd van haar broers

    haat aan Pesten arrogante kienders, achterbakse kienders (A)

    karaker Super vriendelijk, heel behulpzaam en kan ook super blij zijn de hele dag lang

    tekstje

    Hii Peeps,, I'm Jalissa en ben het zusje van Tom en Bill,, hele lieve en leuke jongens tenzij je ze niet kent :P Naja ze zijn echt te gek ik ben wel niet hun echte zusje maar hun halfzusje, ik ben Gordon zijn dochter ^^ En daarom dus de halfzus maar ik hou echt van hen om wie ze zijn en zij houden van mij en vinden me niet verwend en zo en daarom is onze band echt hecht NIEMAND KOMT TUSSEN ONS!!

    En we zijn niet te breken <3

    Bye Bitches

    foto
    http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/545/278/20060816/dyn001_original_384_575_pjpeg_2545278_02360a53d1cea3002e6089c9655d1b70.jpg

    rol die je wilt Zusje van Bill en Tom

    en wrm zou ik je de rol moete geve

    Omdat het een superleuke rol lijkt + een super leuk verhaal en dat het toch wel leuk zou zijn om hierin de zus van Bill en Tom te zijn!! <3

    LOVEYA!<3


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    naam Jalissa

    bijnaam Jalis of Lis

    leeftijd 17

    houd van haar broers

    haat aan Pesten arrogante kienders, achterbakse kienders (A)

    karaker Super vriendelijk, heel behulpzaam en kan ook super blij zijn de hele dag lang

    tekstje

    Hii Peeps,, I'm Jalissa en ben het zusje van Tom en Bill,, hele lieve en leuke jongens tenzij je ze niet kent :P Naja ze zijn echt te gek ik ben wel niet hun echte zusje maar hun halfzusje, ik ben Gordon zijn dochter ^^ En daarom dus de halfzus maar ik hou echt van hen om wie ze zijn en zij houden van mij en vinden me niet verwend en zo en daarom is onze band echt hecht NIEMAND KOMT TUSSEN ONS!!

    En we zijn niet te breken <3

    Bye Bitches

    foto
    http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/545/278/20060816/dyn001_original_384_575_pjpeg_2545278_02360a53d1cea3002e6089c9655d1b70.jpg

    rol die je wilt Zusje van Bill en Tom

    en wrm zou ik je de rol moete geve

    Omdat het een superleuke rol lijkt + een super leuk verhaal en dat het toch wel leuk zou zijn om hierin de zus van Bill en Tom te zijn!! <3

    LOVEYA!<3


    Oeps verkeerd profiel ^^
    wil je dat op die van Saaar zetten ^^


    Lia&Saar ... Make It Don't Fake It

    de info voor de serie of van mezelf?


    you will be my forever and ever.....

    Voor in de serie
    naam; Summer

    bijnaam; Angel

    leeftijd; 15

    houd van; Gustav, Muziek, Friends en Boys!!

    haat aan; TH-Haters, bemoeizuchtige mensen en huppelkutjes.

    karaker; Lief, Verlegen, Behulpzaam, Zorgvol, Aardig en als het moet heel Brutaal.

    tekstje; heej iedereen ik ben Summer maar zeg maar Angel ik ben 15 jaar en krijg bijna alles van mijn ouders ik heb tensloten al 5 tatoes en 2 piercings (Tatoes; Op Rechterpols een Doodskop, Vlinder in de Onderrug, een Ster op Linkerenkel, de Letter D in Nek en een Hartje net boven de Linkerborst) (Piercings; 1 Lippiercing Rechtsboven en een Navel Piercing)
    mijn Kleding stijl is raar zeggen de mensen ik draag het liefs navel truitjes en korte rokjes maar ook weer wijden broeken dus dat is best raar
    ik heb zwart haar met vel blauwe plukjes en lichtblauwe ogen en heb een slank figuur.

    foto; http://www.littleblackcherry.co.uk/ekmps/shops/yasmilena/resources/Image/570652657_d88e58e1e8.jpg

    rol die je wilt; ik wil heel graag de rol als lief van Gustav.

    en wrm zou ik je de rol moete geven; omdat ik en gustav voor elkaar gemaakt zijn en ik ziels veel van die vent hou.


    you will be my forever and ever.....