• sanne is een dood normaal meisje, tot ze een groepje nieuwe mensen op school ontmoet. ze lijken op een eerste oogopslag harstikke normaal, maar niets is wat het lijkt. ze blijken vampieren te zijn, dus houden ze afstand van sanne. sanne wil hier mee over te weten komen, en gaat juist meer met het groepje om. ze wordt harstikke verliefd op een van de jongens,
    klinkt saai weet ik.
    bill en tom doen erin mee.
    rollen
    meisje uit het groepje
    meisje uit het groepje
    meisje uit het groepje
    wat ik wil weten
    naam
    leeftijd
    foto
    eigenschappen
    speciale krachten
    crush op; (bill of zoon( van jasper& alice)of zoon emmet en rosalie)
    over zichzelf


    xxxxxx
    ik stuur wel een berichtje of je er in zit

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:21 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    meisje uit het groepje
    naam: Ilse DoHella
    Leeftijd: 15 (?)
    foto: Ilse DoHella
    eigenschappen: lief, spontaan, chaotisch, betrouwbaar
    Speciale krachten: kan zien wanneer mensen liegen
    crush op: Tom
    over zichzelf:

    Hallo, mijn naam is Ilse, en ik ben 15 jaar oud. ik ben gek op katten en honden. en ik hou ook erg van muziek. uitgaan doe ik ook best vaak. Mijn vrienden zijn mijn leven. mijn vrienden zijn mijn alles!<3. eigelijk weet ik niet zoveel over mezelf te vertellen. maar als je vragen hebt. kun je die natuurlijk altijd stellen<3
    liefs,
    Ilse

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 16:56 ]

    naam; Aleyna
    leeftijd; ik zie eruit als 16 maar ben in mijn vampier jaren 109
    foto;http://www.probertencyclopaedia.com/j/Jennifer%20Grey.jpg
    eigenschappen;
    speciale krachten; ik kan emoties voelen. haarkleur van mezelf en anderen veranderen.en ik kan dingen wensen
    crush op; Bill en de zoon van Jasper en Alice
    iets over zichzelf; heey mensen ik ben Aleyna ik ben een vampier ik ken de cullens al heel lang en je hoort het Jasper Hale is mijn neef ik kom heel vaak bij ze langs en je hoeft neit bang voor mij te zijn ik bijt geen mensen ik leef op dierenbloed ik hou van dansen zingen acteren muziek luisteren en muziek maken

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 17:00 ]