• He peeps
    Ik heb dit jaar mijn master orthopedagogiek gedaan en daarvoor had ik afgelopen vrijdag mijn laatste hertentamen. Zojuist heb ik mijn cijfer teruggekregen en ik heb 0,25 te laag gehaald. Wat betekent dat? Een heel jaar studievertraging. Ik baal hier ZO van. Ugh.

    I need some hugs. (no_chears)


    Oh mijn god, door 0.25? Ik vind dat altijd zo;n bullshit.
    (heart2)


    --

    Big hugs


    16 - 09 - '17

    Ohhh noo :c Wat shit zeg Mirte..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wat vervelend. Ik weet dat ze hier op de RUG een systeem hebben waarbij je het allerlaatste tentamen van je master/bachelor nog kunt halen met een tweede herkansing, omdat het voor de universiteit niet gunstig is als je nog een heel jaar extra blijft studeren. Misschien heeft jouw onderwijsinstelling ook wel zo'n regeling?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, god, Mirte, dit is echt zwaar kut voor je. Big hugs. (heart2)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, jemig, want ontzettend klote. (no_chears) Ik zou sowieso naar de toetsinzage gaan en het nakijken kritisch bekijken en desnoods de situatie uitleggen, want dit is wel erg zuur.


    She's imperfect but she tries

    Hugs!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dank jullie wel allemaal.
    Ik heb meteen gemaild naar de studie—adviseurs om volgende week een afspraak te maken. <3


    Ah fuck. D: Dat is heel erg balen, hopelijk kan je iets regelen (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jeetje wat KUT gewoon!
    Ik deed ook PW trouwens.
    Maar hopelijk kun je wat regelen, want een heel jaar studievertraging is wel een hele nare consequentie voor zoiets kleins.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hopelijk kunnen de studie-adviseurs nog wat voor je doen.
    Ik hoop het namelijk echt dat je het nog een keer kan overdoen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 21:51 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OMFG MENSEN ER IS EEN WONDER GEBEURD.

    We kregen vandaag een email dat één bepaalde opdracht niet was meegenomen in de puntentelling en nu heb ik het vak ALSNOG gehaald.
    I'M SO HAPPY.
    *O**O**O*


    OMG YES IK BEN ZI HAPPY VOOR JE


    Heaven is a place that we all have

    Ahh super fijn! Jammer dat er zoiets naars aan voorafging, maar dat mag zeker de pret niet drukken. Gefeliciteerd!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Whoo ! Super!!


    Aan niets denken is ook denken.