• Het ging al een hele lange tijd slecht tussen mij en mijn vriendje, al weken hing er een ongemakkelijke sfeer. En nou is het dan eindelijk uit. Ergens voel ik me wel opgelucht, maar ergens ook weer kut. En zeker op de manier hóe het uit is gegaan

    Ik stuurde hem een mail op hyves, met uitleg over hoe ik dacht over onze relatie, dat ik het niet meer goed vond gaan en zo. En wou ik dus weten wat hij er zelf van vond. [/ja moest via hyves in het echt zie ik hem bijna nooit meer, ook al wonen we zo dichtbij elkaar]
    Dus ik wachten op reactie, week later nog steeds wachten, wachten, wachten & wachten.
    Dus ik mail vandaag weer, omdat hij wéér online was en het me niet weer zou flikken niet te antwoorden. Dus ik mailde "Als je me niet meer hoeft dan mag je me ook best wel meteen dumpen hoor..."
    Krijg ik meteen reactie terug, met:
    "oke, het is uit"

    BOEM

    En zoverre onze relatie.

    Best wel hard, right? ;x Hij had het ook wat aardiger kunnen zeggen, met bijvoorbeeld een hoi/doei/sorry/omdat/. Beter dan enkel "oke, het is uit."

    ;\


    Scream for mercy!

    dat is ZO grof o.O mss best dat je er van af bent ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is idd echt laag.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Zielig ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij is gewoon echt een zak! Hij is nog lager bij de grond>< Hoe diep kun je zinken? [/heeft geen goed woord voor hem(6), ik kan hem wel schieten!] maar meis, ik ben er voor je<3(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wat een sukkel!


    I live in myn own Cinderella story .

    Wtf, jongens zijn echt monsters O_O
    Mijn ex had mij iets van 5x gedumpt, en toen had ik in mei met een andere jongen gezoent die echt lief voor me was, maar toen sprak ik die jongen niet meer en ging ik wéér terug naar m'n ex, en had die andere jongen dus ook weer gezegt van ja ik ben terug naar m'n ex, en dat was een van de stomste fouten die ik ooit heb gemaakt
    Maar toen ging het voor de allerlaatste keer uit met mijn ex en toen na 3 maandjes kwam ik weer in contact met die andere jongen waarmee ik gezoent had, en nu zijn we bijna een halfjaar samen =x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 13:49 ]


    I don't need words to feel those lips.

    Tranquillity schreef:
    Oké, dat is inderdaad bot. oO


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ethereal schreef:
    je zou blij moeten zijn dat je van hem afbent, wat een mietje


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tranquillity schreef:
    Oké, dat is inderdaad bot. oO


    Listen to what we're not saying..

    Dat is echt sneu ;o

    Dat is inderdaad bot, ik denk dat het beter is, als je ervan af bent, maar het had wel op een andere manier mogen gebeuren, natuurlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is echt triest. ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    beter dat je van hem af bent.
    hij verdiend je niet.
    Je verdiend veel beter


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Wat een loser. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Zaitsev schreef:
    Ik zou 'm een klap geven als ik 'm weer zag, geen geintje.


    Cowards die many times before their deaths.