• De geïnteresseerden kunnen zich hier: klik helemaal inlezen in het verleden.
    Om het verhaal verder te zetten waar het geëindigd was in het topic, we zijn iets gaan drinken. Dat viel blijkbaar wel goed, want hij gaf mij zijn nummer. We hebben wat gesmst, en daarna hebben we nog een keer afgesproken waarbij we echt heel veel gelachen hebben en waarbij het echt wel duidelijk was van "jep, we vinden elkaar leuk". Op het einde daarvan gaf hij mij een kusje op mijn lippen. En toen was ik mijn hoofd zovan "neee", maar mijn buik was zovan "vlindertjes *smiley-face *smiley-face*. Mooie beschrijving enzo En daarna hebben we heel veel gechat via FB en gister hebben we weer afgesproken met heel veel handen vasthouden en veel kusjes. Dus onnodig om te zeggen dat ik nu een lief heb.
    Maar hier is het ding though. Een maand geleden dacht ik dat ik oud en single ging zijn, en ging samenwonen met een andere single vriendin en dat we veel katten en konijnen in huis zouden hebben. En nu ineens heb ik een lief. Maar het is ook zo dat mijn lief 27 is, en blijkbaar al ervaring op het gebied van zoenen en seks heeft, terwijl ik nog nooit getongzoend heb, en bovenal net zoveel zin in seks heb als een panda. Ik heb hem dat ook gezegd en hij was zovan "ooh, oké." en volgens mij vond hij het ook een beetje lang wachten om seks te hebben. Maar het is niet dat ik me niet oncomfortabel voel bij hem, sterker nog, we hebben "pas" drie keer afgesproken, maar het voelt alsof we elkaar al langer kennen. Het is vooral zijn ervaring op het intieme gebied dat mij intimideert, net zoals het feit dat ik überhaupt een lief heb.
    Dus uh, help?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 9:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rustig aan. Jij kan er niets aan doen dat je daar niets van weet. Maak gebruik van zijn expertise. Hij kan het als het goed is je uitleggen - evt. - als je iets wilt weten. Je hoeft er in ieder geval niet schaamtevol over te doen (:

    Als hij jouw echt leuk vindt is hij bereid om voor jou te wachten tot jij klaar bent om seks te hebben of evt. Gewoon een stapje verder te gaan dan zoenen. Geef goed aan wat je wel en niet wil, en ik zou zeggen probeer gewoon uit en geniet van elkaar. Je gaat het vanzelf merken hoe een relatie werkt, gewoon goed blijven praten. Ook bijvoorbeeld over wat je graag ziet in een relatie, of misschien dat je dat nog niet weet. Vraag er naar wat hij graag ziet, etc. Zo kom je steeds dichter bij elkaar en misschien leer je nog wat (; --dat klinkt gek, maar is wel zo ^^

    Op een oude fiets moet je het leren (;

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 10:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onthoud goed dat je niks tegen je wil moet doen om hem te pleasen. Als het niet goed voelt, maak het bespreekbaar. Wil je iets wel/niet, zeg het (:


    26 - 02 - '16

    Je reactie is volkomen normaal en je bent zeker niet het enige meisje die zich zo zou voelen. Ik zou mij ook geïntimideerd voelen in deze situatie en moeite hebben met een vreemde jongen op zo'n intieme manier toe te laten. Je hebt hem inderdaad pas 3x gezien. Misschien kleurt je verliefdheid je interactie maar het is en blijft een vreemde. Er is nog geen bodem, geschiedenis, wortels of vriendschap waardoor zo'n nabij contact niet helemaal gemakkelijk voelt. Zet jezelf niet onder druk. Je reactie is volkomen normaal en hordes vrouwen zouden hetzelfde voelen als jij. Sommige mensen kunnen seks hebben gewoon uit lust, anderen hebben liefde en vertrouwdheid nodig voordat ze daartoe overgaan. Er is een groot verschil tussen iemand even kussen omdat je ze aantrekkelijk vindt en iemand kussen omdat woorden niet meer voldoende zijn om te communiceren hoe lief je ze hebt. Als de eerste vorm van fysiek contact je niet aanspreekt en je passie nodig hebt voor je intiem wilt zijn, het zij zo. Ieder zijn ding. Sommige mensen hebben gevoelens nodig voordat ze behoefte hebben aan seksueel contact. Voor mij is het in ieder geval te intiem om me daar zomaar toe te zetten. En dat is oké. Ieder zijn grenzen. Laat je niet door jezelf onder druk zetten. Spijtig trouwens dat hij zo fronste. Laat je daardoor niet van de wijs brengen. Het is zeker niet abnormaal en je mag alle tijd nemen die je nodig hebt tot je dat zelf wilt en niet "omdat het zo hoort.'' Luister naar je eigen ziel/comfortzone boven alles. Bouw misschien eerst intimiteit op andere vlakken op, geen nood om iets te overhaasten. Een relatie is meer dan seks. Leer elkaar eerst beter kennen als jij die vertrouwdheid nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 12:20 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Moggy schreef:
    Onthoud goed dat je niks tegen je wil moet doen om hem te pleasen. Als het niet goed voelt, maak het bespreekbaar. Wil je iets wel/niet, zeg het (:


    Ja dit! En het is zoveel meer waard om te wachten tot jij er ook comfortabel mee bent, voor beide partijen, al is dat soms lastig als eentje best eager is, haha!


    The truth is out there.