• Hallóó,
    Als je hierboven staat weet je waarover het gaat, als je het toch hebt gewaagd om hier te komen zonder dat je hierboven staat zal je er weinig van begrijpen x'D
    Gusti4ever.
    Lynnerd.
    xwannex
    Imperd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oei :( Arme hij
    zijn eigen schuld ^^

    die andere engerd blijft wel heel lang weg (ik ben haar naam vergeten o.O )

    Nee het enige wa je bij de mijne meekrijgt is een computer en een hooop boeken aah & ook veel leerrijk gekwebbel

    Haha, ja die is naar een restaurant hoor, da kan nog héél lang duren & ze heet Imperd xD

    Nee het enige wa je bij de mijne meekrijgt is een computer en een hooop boeken aah & ook veel leerrijk gekwebbel

    O, jammer, als hij nou 13 of 14 was, leuk, knap, houdt van Th enzo dan wil ik hem wel(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, ja die is naar een restaurant hoor, da kan nog héél lang duren & ze heet Imperd xD
    Ik wist niet dat ze op restaurant was x'D ooja nu vergeet ik het niet meer^^

    @ wanda;
    Waar is Imperd??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hahaaa, geloof me hém wil je nie & hij heeft trouwens al een vriendin xD Ongelofelijk eigenlijk

    (...)
    O, jammer, als hij nou 13 of 14 was, leuk, knap, houdt van Th enzo dan wil ik hem wel(cat)
    ik ken een jongen die 14 is en van tokio hotel houd en hij is emooohh x'D jaamer hij woont in Belgie

    @ wanda;
    Waar is Imperd??
    Ze is op restaurant

    @ wanda;
    Waar is Imperd??
    Imperd wie is Imperd ??? x'D

    (...) ik ken een jongen die 14 is en van tokio hotel houd en hij is emooohh x'D jaamer hij woont in Belgie


    Oooh interessant xD

    (...) Imperd wie is Imperd ??? x'D
    De engerd die hier ook bij meedoet xD

    (...) ik ken een jongen die 14 is en van tokio hotel houd en hij is emooohh x'D jaamer hij woont in Belgie


    O, crap. Ik was verliefd geraakt op zo'n jongen van Internet [Quizlet] en ik haat hem nu(duivel) Vraagt hij mij eerst hoe ik over sekx enzo denk, gaat hij net zo goed bij andere meiden slijmen ¬¬ Player ¬¬


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Oooh interessant xD
    uhu en te jong voor mij x'D