• ik schaam mij eigenlijk een beetje dat ik het moet vragen maar toch

    waarom stelde bill iedreen voor als tomas, wolfgang,... en bill? (ja, kweet niet meer wat hij tegen georg zegt)
    Zijn dat hun 2de of voledige namen ofzow, of zijn ze gewoon verzonne?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Hagen is van Georg. En Bill noemt tom Thomas omdat tom met thomas aangesproken word door zijn moeder als ze kwaad of bezorgd is. En hun oma sprak hen altijd aan met thomas en mecki.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet dat Wolfgang, Gustav zijn tweede naam is. En was het niet Hagen dat hij tegen Georg zei .?


    It even took me by surprise

    Moritz/Hobbit/Hagen zei hij tegen Georg
    Tomas is gwn grapje toch?
    Wolfgang is een 2e naam ofzo van Gustav
    en Moritz/Hagen zijn volgens mij namen van Georg (Hobbit is gwn zijn bijnaam)


    I am an idiot, I move.

    Er was toch ooit eens een gerucht dat ze dachten dat Bill, Bills echte naam niet was maar Remco


    death to the one at the end of the serenade.

    Tegen georg zei hij ''HAGEN'' XD

    Moritz/Hobbit/Hagen zei hij tegen Georg
    Tomas is gwn grapje toch?
    Wolfgang is een 2e naam ofzo van Gustav
    en Moritz/Hagen zijn volgens mij namen van Georg (Hobbit is gwn zijn bijnaam)
    oneenee. Hagen is geen tweede naam ofzo. het is een naam die de jongens aan hem geven om hem een beetj te irriteren .X) Ziet u .?


    It even took me by surprise

    Er was toch ooit eens een gerucht dat ze dachten dat Bill, Bills echte naam niet was maar Remco

    Remco, SUPER!!xD


    Let me be me...

    (...)
    Remco, SUPER!!xD


    was dat niet Rico? :D

    sterker nog : wolfgang is de 3e naam van gustav hij heet helemaal gustav klaus wolfgang schäfer of ist tog andersom???? ik heb trouwens bijna 2 vriendinnen wijs gemaakt dat bill in het echt KAREL heet xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Tomas ( om Tom te treiteren)
    Wolfgang (1 van de vele namen van onze drummer xD )
    Hagen (1 van de vele namen van onze bassist xD)

    und Bill x'D ( Bill zichzelf niet belachelijk gaat maken door zichzelf Billy fzo te noemen xDD)

    tada.

    xDD maar dat wisten jullie al.


    (...)

    was dat niet Rico? :D



    Je meent het of wat? :D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    sterker nog : wolfgang is de 3e naam van gustav hij heet helemaal gustav klaus wolfgang schäfer of ist tog andersom???? ik heb trouwens bijna 2 vriendinnen wijs gemaakt dat bill in het echt KAREL heet xD


    WHAHAHAHAHA xD
    omg zoiets gloof je toch niet xD
    KAREL AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
    xx

    Gustav's volledige naam is:

    Gustav Klaus Wolfgang Schäfer.


    She is waiting for you, so don't break her heart.