• Hey allemaal,

    zoals jullie kunnen zien aan mijn naam: ik ben geen moderator meer.
    Ik had het al lange tijd veel te druk in mijn leven om mij goed te kunnen inzetten als moderator op Quizlet.nl
    Ik bleef echter lang achter de feiten aanlopen in de hoop dat het beter zou worden.
    Dat werd het echter niet en daarom heb ik gisteren het besluit genomen om ermee te stoppen.
    Ik vind het uiteraard erg jammer maar ik weet dat dit het beste is.

    Dat wilde ik even zeggen :)
    Ik kom uiteraard van tijd tot tijd wel nog als user op quizlet ;)

    Liefs,
    Annick


    Life is hard and then we die

    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Wat spijtig, Annick. Veel succes nog verder. Je was een goede en fijne mod. (:


    Let the Night embrace you

    Het is zo raar om je als gewone user te zien, haha. Eerst was je bemiddelaar, toen zolang mod.
    Nou ja, ik vond altijd al dat je niet zo goed bij de rest van de crew paste, maar je was wel een hele goede mod!


    Your make-up is terrible

    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mulleroni schreef:
    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:

    + Ik schrok me even dood, was 't net zó erg gewend. (':

    Misschien moet de Geschiedenis of hoe dat ook mag heten op de pagina van de Crew even bijgewerkt;
    PUKKELxDING moderator 2011-02-17 Nog steeds

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 19:44 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Heel erg jammer, maar zeer begrijplijk. Heel veel succes nog (flower)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 19:43 ]


    -

    Mulleroni schreef:
    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:


    wat was dit ookalweer

    Aw, wat jammer. Ik weet nog dat iedereen het vreemd vond toen jouw naam van kleur veranderde omdat je van bemiddelaar naar mod ging, en dit zal ook wel weer even wennen worden. Maar het is een logisch besluit, als je het erg druk hebt. Bedankt voor al het werk dat je voor Q hebt gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is heel erg wennen. Ik ben gewend aan het rode kleurtje in je naam :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo wennen dat er geen moderator meer staat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dierickx schreef:
    Oh Jeez, het is echt vreemd om je zonder kleurtje te zien. Volgens mij heb ik je nooit anders gekend. Ik heb je ook nooit echt als mod gekend, maar ik vind het wel jammer!


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh, wat jammer. Jij was voor mij toch een van de bekendere mods, iets wat meestal toch wel positief is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Bedankt voor al je tijd (:


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mulleroni schreef:
    Erg jammer, maar een begrijpelijke keuze. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wow, je bent geloof ik al mod zolang ik op deze site zit o.o


    i put the fun in funeral