• Belachelijk dat Wilders voor de rechter moest komen. Hij heeft zijn mening. Hij discrimineert niet. Zeggen dat hij de Koran onzin vind is gewoon een keiharde mening. Weetje wie er voor de rechter zou moeten komen? Al die jongeren die vandalisme aanbrengen. Maar neehoor, die komen er met een waarschuwing en misschien een boete vanaf. Ik had het er laatst met mijn moeder over en het slaat echt gewoon nergens op! Wilders, een toppoliticus, een politicus die zijn mening durft te geven. Die er voor uit durft te komen en die dan voor de rechter moet verschijnen, dat is toch te gek voor woorden! Ik kan mij daar zo boos om maken hé. Ik kan dat gewoon niet begrijpen. En zijn zo veel anderen die veel ergere dingen doen. Tss, kutmensen hier. Later... ben ik pleite hier, tenzij Wilders aan de macht is.

    -Geen haatreacties, gewoon normaal.
    -Ga mij geen racist noemen, want dat ben ik niet.
    Danku.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Dat is het probleem met de grondwet. Zie je, enerzijds zeggen ze niet discrimineren, anderzijds zeggen ze dat je vrijheid van meningsuiting hebt. Ik snap er helemaal niets meer van en ik ga me er ook niet druk om maken. Ze vechten het maar lekker zelf uit.


    Life is hard and then we die

    Ik ben het niet eens met Wilders, maar ik vind het een beetje overdreven om hem voor de rechter te laten komen omdat hij zijn mening uit. Al kan hij het soms misschien beter wat normaler naar voren te brengen :'D

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 20:55 ]

    Er zijn verschillen tussen meningen en discriminatie. Ik vind het terecht, want ik vind dat hij discrimineert. Dat is mijn mening, geen haatreactie.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 20:56 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Moet die daarom voor de rechter komen? Bij ons De Winter die is ook zeer rascistisch en volgens mij heeft die nog nooit voor de rechter gemoeten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ehm... hij is een racist. Zo'n (...) mensen haat ik C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat vond ik nou ook zo belachelijk.
    En je hebt gelijk: die jongeren moeten voor de rechter komen. Die rechter hier in NL stelt niks voor. Als iemand iemand vermoord heeft, krijgt hij maar 8 jaar ofso ;x Eignlijk zou de rechter van Amerika hierheen moeten komen, dan gaan ze voelen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 20:58 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Shambhala schreef:
    Ehm... hij is een racist. Zo'n (...) mensen haat ik C:

    Waarom vind jij hem een racist?


    I'd rather go naked than wear fur.

    sacred schreef:
    Er zijn verschillen tussen meningen en discriminatie. Ik vind het terecht, want ik vind dat hij discrimineert. Dat is mijn mening, geen haatreactie.


    Listen to what we're not saying..

    Weet je dat ik het zo hard met je eens ben? Ik ben geen racist of eender wat en ik ken heel die Wilders niet, maar ik weet wel dat hij voor de rechter moest komen. En dat is gewoon dóm. Als een Marokkaan of Turk de bijbel beledigt moet die toch ook niet voor de rechter komen? Djezus, wat een fucking gezeik toch allemaal.

    Sealine schreef:
    (...)
    Waarom vind jij hem een racist?
    Omdat hij moslims weg wil hebben enzo, dat 'elke' moslim geen geld verdient en áls ze werk hebben pikken ze de baantjes voor in voor de Nederlands. Kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Achja hij wordt toch nog wel een keer door z'n kop geschoten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vigilante schreef:
    Weet je dat ik het zo hard met je eens ben? Ik ben geen racist of eender wat en ik ken heel die Wilders niet, maar ik weet wel dat hij voor de rechter moest komen. En dat is gewoon dóm. Als een Marokkaan of Turk de bijbel beledigt moet die toch ook niet voor de rechter komen? Djezus, wat een fucking gezeik toch allemaal.

    Ja inderdaad. Hun zeggen ook zó vaak godverdomme bijv. Niet dat ik dat nooit zeg, daar gaat het niet om. God is iemand waarin hun niet geloven, en als iemand anders -een niet moslim- zegt allahdomme, of weet ik veel wat, iets wat hun geloof beledigd, wat worden ze dán boos.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik ken hem niet, heb daarnet wel iets over hem gehoort (andere topic van hitler) dus... ;p maar inderdaad men zou beter aandacht besteden aan ergere zaken.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik ken hem niet (Belg) dus ik ga ook geen mening uitspreken :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Sealine schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. Hun zeggen ook zó vaak godverdomme bijv. Niet dat ik dat nooit zeg, daar gaat het niet om. God is iemand waarin hun niet geloven, en als iemand anders -een niet moslim- zegt allahdomme, of weet ik veel wat, iets wat hun geloof beledigd, wat worden ze dán boos.

    Dat is niet waar :') Allah is voor hun God.
    Maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik ben echt geen racist, maar als er zoiets gebeurt kan ik me flink kwaad maken. En inderdaad, als ze 'Allahdomme' of eender wat over hun cultuur of zo zeggen, dan worden zij pissed en zijn wij de racisten.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 21:02 ]