• Jaaaaaaaaaa!

    Morgen is het Chrysostomos! Voor degenen die niet weten wat het is: het is een soort 'feest' voor de zesdejaars om te vieren dat ze nog maar honderd dagen school voor de boeg hebben.

    De traditie zegt dat de leerlingen dan op de nacht van donderdag op vrijdag het school binnendringen en vanalles uithalen. Mijn school is natuurlijk weer fakking streng. Het is bij ons verboden om deze nacht in een straal van vijf kilometer bij het school te komen en heel de dag rijden er politiewagens rond om alles te controleren.

    Hoezo gestoord.

    Nja, vorig jaar was het toch gelukt om ongemerkt de school binnen te dringen. Ze hadden twintig witte muizen losgelaten. Maar die waren spijtig genoeg snel gevangen, aangezien ze tam waren.

    Maar, ze hadden van de dierenwinkel ook een dode slang gekregen. o.o Dat beest was echt huge en die hadden ze voor de lol rond de trapleuning gedraaid. :'DDDD

    En op de bovenste verdieping, waar ik altijd les had, hadden ze driehonderd sprinkhanen losgelaten. o.o

    Echt, dat was zó geniaal. We hebben daar twee maand lang sprinkhanen zitten vangen. :'DDD

    En poepen dat die beesten doen. oO

    Dus ik hoop stiekem dat ze vannacht weer het school binnen geraken. :3

    Maar omdat het dus eigenlijk verboden is de school binnen te komen, moeten de zesdejaars per klas een 'toneeltje' opvoeren voor het vijfde jaar. Dus ik mag morgen gaan kijken hoe al die kinderen hun reputatie omlaag halen, hahaha. :'D Er is serieus een klas waar de jongens in badpakken gaan dansen op Single Ladies van Beyonce. :3


    Wij hebben kolderdag ö, maar das pas voordat de examens beginnen volgens mij xD


    hou je mond joh =')