• Voor maandag
    Want dan begin ik op een nieuwe school
    En ik vind het echt doodeng en ben zo zenuwwachtig.
    Ik ben van mijn oude school weggegaan omdat ik heel erg werd gepest en ik ben zo bang dat het hier weer gaat gebeuren.
    En ik ken helemaal niemand en ik weet niet wat ik moet doen en alleen als ik er aan denk freak ik hem totaal
    Tips?
    Edit: Ik heb nu mijn eerste weekje gehad en het viel best wel mee. Wel was het super, super warm elke dag.
    En de kinderen uit mijn klas kennen elkaar al twee jaar dus het is wel moeilijk om daar als nieuweling tussen te komen. Ik ben voor mijn doen ontzettend stil en verlegen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:59 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Probeer het van je af te zetten, want piekeren is nergens goed voor. Wees gewoon jezelf en ik ben zeker dat er wel aardige mensen zullen zijn. Veel geluk(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Probeer vol zelfvertrouwen over te komen. Pesters kiezen de makkelijkste slachtoffers. Believe me.
    En laat niet merken dat je nieuw bent. Jammer genoeg is het niet zo als in Twilight dat de nieuwe leerling gelijk geliefd is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scheer je hoofd kaal, vergeet een broek aan te trekken en sla iedereen met een bezem op hun hoofd terwijl je het griekse alfabet uitschreeuwt.
    They'll love you. (krul)

    Awh, heel veel succes!
    Mijn tip is vooral: Wees jezelf.


    You are beautiful, you are love.

    Dat doet me denken aan mijn eerste dag vorig jaar, toen had ik het geluk dat ik naast iemand zat die al net zo zenuwachtig was als ik. Ik weet niet hoe ik anders dat jaar was doorgekomen.
    Het beste wat je kan doen is jezelf zijn, maar daar moet je maar dapper genoeg voor zijn. Zorg ervoor dat je wat zelfvertrouwen opbouwt voor je gaat, het kleinste beetje kan al helpen. En weet vooral dat als mensen fluisteren het vast niet over jou gaat, dat gevoel had ik altijd, maar daat was helemaal niet waar.


    yeehh

    Maandag al? Ik heb nog vakantie tot 3 september. :Y)
    Je zal het vast goed doen daar, veel succes! Probeer niet té stil te zijn en voor de rest hoop ik dat je leuke klasgenootjes hebt.


    None but ourselves can free our minds.

    had ik vandaag ook. Het was awkward gewoonweg. Maar ik blijf toch met de goede hoop dat er misschien lieverds ertussen zitten die wel bevriend met me willen raken. Ik wil je heel veel succes wensen. En mijn tip: gewoon een hoi en een glimlach kan veel doen.


    -

    razorsdown schreef:
    Maandag al? Ik heb nog vakantie tot 3 september. :Y)
    Je zal het vast goed doen daar, veel succes! Probeer niet té stil te zijn en voor de rest hoop ik dat je leuke klasgenootjes hebt.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oké, morgen is het zover


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nawwh, ik had vorig jaar hetzelfde. Ik was stiknerveus, maar alles kwam gewoon goed. Don't worry. Wees gewoon jezelf, glimlach, probeer open te zijn naar mensen toe.
    Ook helpt het als je je armen niet over elkaar heen slaat, dan maak je namelijk een gesloten indruk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    CottonCloud schreef:
    Dat doet me denken aan mijn eerste dag vorig jaar, toen had ik het geluk dat ik naast iemand zat die al net zo zenuwachtig was als ik. Ik weet niet hoe ik anders dat jaar was doorgekomen.
    Het beste wat je kan doen is jezelf zijn, maar daar moet je maar dapper genoeg voor zijn. Zorg ervoor dat je wat zelfvertrouwen opbouwt voor je gaat, het kleinste beetje kan al helpen. En weet vooral dat als mensen fluisteren het vast niet over jou gaat, dat gevoel had ik altijd, maar daat was helemaal niet waar.


    comfort in c h a o s

    Prim schreef:
    Oké, morgen is het zover

    Ik duim voor je.
    Heel veel succes. (K)


    -

    Uneventful schreef:
    Probeer vol zelfvertrouwen over te komen. Pesters kiezen de makkelijkste slachtoffers. Believe me.
    En laat niet merken dat je nieuw bent. Jammer genoeg is het niet zo als in Twilight dat de nieuwe leerling gelijk geliefd is.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Poltergeist schreef:
    Scheer je hoofd kaal, vergeet een broek aan te trekken en sla iedereen met een bezem op hun hoofd terwijl je het griekse alfabet uitschreeuwt.
    They'll love you. (krul)
    'omg LOL


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    razorsdown schreef:
    Maandag al? Ik heb nog vakantie tot 3 september. :Y)
    Je zal het vast goed doen daar, veel succes! Probeer niet té stil te zijn en voor de rest hoop ik dat je leuke klasgenootjes hebt.

    IK OOK :D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.