• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    Yeah Dude agree
    AMEN

    Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tjid is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.


    Dat is ook gebeurt bij Anubis. Er is zo'n anubistop100. EN plots was de hel losgebroken!
    5of 6 sites gingen stoppen. Njaah, nu doen ze allemaal verder... Maar het was niet leuk... Ik snap echt wat je bedoelt!

    Alweer een preek van mij. :') Ik voel me nu eigenlijk een irritante oppas.

    Amen_O_


    Why don't you break my heart

    Ik snap je ook heel goed. Eigenlijk heb je ook wel gelijk:$.
    Maar we verveelde ons dus gingen we maar wat doen maar die topic is nu gesloten omdat het niks aan was;).
    Maar inderdaad, Ik snap je wel dat je het verboden wilt. Eigenlijk heb ik nu ook geen zin in groepjes. ( ik zat toen ook niet echt in dat groepje omdat z eme niet toevoegde ofzo iets -.- )
    Maar je hebt gelijk;)


    Love is in the air'<3

    Je hebt helemaal gelijk.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je hebt helemaal gelijk.
    ANKUH <3 IJ LOF JOE!

    Hoi?

    Hai.


    Love is in the air'<3

    i love youlia


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JOELIAJOELIAJOELIA


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik snap je ook heel goed. Eigenlijk heb je ook wel gelijk:$.
    Maar we verveelde ons dus gingen we maar wat doen maar die topic is nu gesloten omdat het niks aan was;).
    Maar inderdaad, Ik snap je wel dat je het verboden wilt. Eigenlijk heb ik nu ook geen zin in groepjes. ( ik zat toen ook niet echt in dat groepje omdat z eme niet toevoegde ofzo iets -.- )
    Maar je hebt gelijk;)


    Meid je verwoort weer wat ik denk ;) [/ElmoAttack] Maar INDD zo is het en nog maals was het nog steeds geen spam groepje maar gwn een off-topic groepje voor als je je verveelde --' Het was stom en ik heb gevraagt het topic te laten verwijderen dus wat dan nog er is niks meer okee. En als je dat zo zegt zeg het liever gwn recht in me gezicht [/kan ook lekker --'] you know what i mean . Zeg maar als je me haat hoor --'


    I do not hook up.

    Iedereen Gelijk voor de wet
    En als hier(!) Popu's een groepje vormen dan dan echt.. dan ga ik zm plegen!!
    het klinkt heftig
    maar Quizlet is mijn toevluchtsoord :$

    Nou.. AmenxD


    death to the one at the end of the serenade.

    you´r right:O =D


    don't Worry...Be gay.

    poep.


    http://ciinderella-.tumblr.com/