• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    Ik haat die groepjes, Ookal zeg ik er niets van..Alsof wij dan niet goed genoeg zijn fzo.Ik bedoel het moet een gezellige site blijven..Wehouden bijna allemaal van Tokio Hotel en hebben dan ook veel gemeen,Dus eigenlijk moet het gewoon gezellig zijn enzow=D dat had ik al gezegt right?=D Nhjaa oke niemand heeft wat aan mijn gelul maar zo denk Tugba erover..Amen-Amen-Amen..=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik haat die groepjes, Ookal zeg ik er niets van..Alsof wij dan niet goed genoeg zijn fzo.Ik bedoel het moet een gezellige site blijven..Wehouden bijna allemaal van Tokio Hotel en hebben dan ook veel gemeen,Dus eigenlijk moet het gewoon gezellig zijn enzow=D dat had ik al gezegt right?=D Nhjaa oke niemand heeft wat aan mijn gelul maar zo denk Tugba erover..Amen-Amen-Amen..=D
    Ja. Ik mag jou wel, kerol.

    (...)Die valt nog wel mee vind ik... Op iedere topic word gewoon klote gereageerd, enja, daarom ging ik hier maar spammen? ;'D
    En ik ken jou trouwens ookwel van naam. :')

    Ik vind haar ook niet zo erg, maar heel veel mensen wel. En idd, als een 'populair' iemand daar iets poste, waren ze allemaal vetaardig enzo, maar als een minder populair mens dat doet dan issut van: leuk voor je, het zal wel, so what? etc.

    Ik vind het dom dat niet Tokio Hotel fans hier totaal worden afgemaakt of buitengesloten.
    Like, niet iedereen is fan van hen. En er zitten hier ook niet fans.

    Ik vind het dom dat niet Tokio Hotel fans hier totaal worden afgemaakt of buitengesloten.
    Like, niet iedereen is fan van hen. En er zitten hier ook niet fans.

    Like me :eye:

    Ja, al valt het bij jou wel mee. Maar ja, iedereen wil altijd respect voor TH fans, maar dat hebebn de fans zelf ook niet voor de niet fans/haters.

    (...)
    Ik vind haar ook niet zo erg, maar heel veel mensen wel. En idd, als een 'populair' iemand daar iets poste, waren ze allemaal vetaardig enzo, maar als een minder populair mens dat doet dan issut van: leuk voor je, het zal wel, so what? etc.
    Ja... of die nerds nadoen. Kijk, noobachtig spammen was wel leuk, maar als er nu iemand bij komt die niet echt weet "hoe het allemaal werkt" zegmaar, worden er meteen bergen emoties gepost of whatever. Enja, popu's worden op gsm indd als "heilig" beschouwd.. jammer genoeg. Die ouwe tijd op gsm mis ik echt.

    (...)Ja. Ik mag jou wel, kerol.

    Ik jou ook wel Hollaaa ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind het dom dat niet Tokio Hotel fans hier totaal worden afgemaakt of buitengesloten.
    Like, niet iedereen is fan van hen. En er zitten hier ook niet fans.
    Dat doet mij denken aan mijn lekkere bijna-naam genootje Julita <3 Ze mag dan wel TH-hater zijn, maar ik hou van haar. ;giggle;

    Ik haat die groepjes ook.x'D Kun je een voorbeeld van een groepje hier op Q ofzo geven? Dan weet ik precies waar we het over hebben ?=D


    ok

    Ja, al valt het bij jou wel mee. Maar ja, iedereen wil altijd respect voor TH fans, maar dat hebebn de fans zelf ook niet voor de niet fans/haters.

    Nee, inderdaad. Als je een ding over Bill zegt worden er veel heel boos en agressief. (niet allemaal of course)
    @ Billsboxer; ja inderdaad. Al die noobtopics, een keer is het wel grappig, ik doe zelf ook weleens mee. Maar het kan ook gewoon te veel zijn -_-' ja, vooral mods worden zo aanbid. -_-'

    Ik vind het dom dat niet Tokio Hotel fans hier totaal worden afgemaakt of buitengesloten.
    Like, niet iedereen is fan van hen. En er zitten hier ook niet fans.

    Jaa je hebt helemaal gelijk, zoals ik net al zei het hoort een gezellige site te zijn,En Quizlet is niet alleen voor Tokio Hotel!Wij hebben het een soortvan overgenomen;P maar niet tokio hotel fans hebben evenveel recht om op quizlet te zitten


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja, inderdaad. Kijk, je kunt mij 'fan' noemen, al is het tegenwoordig meer een standaard bezigheid, maar ik heb ook bepaalde puntjes waarop ik kritiek op ze lever. En dat zou dan niet mogen.
    Iedereen roept hier dat ze de beste band zijn, echt zo dom gelul. Ze zijn wel oké, maar niet de allerbeste. =_=

    (...)
    Nee, inderdaad. Als je een ding over Bill zegt worden er veel heel boos en agressief. (niet allemaal of course)
    @ Billsboxer; ja inderdaad. Al die noobtopics, een keer is het wel grappig, ik doe zelf ook weleens mee. Maar het kan ook gewoon te veel zijn -_-' ja, vooral mods worden zo aanbid. -_-'
    Ja, en weetje? Die noobs zijn bijna altijd nog het liefst van het stel. En die mods worden inderdaad heel erg aanbidt, maarja.. sommige denken nou eenmaal dat je 'stoer' bent met een mod aan je kant. Eigenlijk best grappig.

    Nou ik vind niet dat ze de mod aanbidden? Ze zeiken alleen maar dat we arrogant zijn enzo. :'D