• Hoy (:

    Ik heb een probleem x'D Wouw, wat een openingszin, in ieder geval:
    Ik kan absoluut niet tegen jongens praten, normaal maak ik daar niet zo'n probleem van. Maaaar we moeten op school dus rollenspellen spelen, dan moet je een partner trekken en 5 minuten voordat jij aan de beurt bent krijg je te horen wat je moet doen. Ik heb ofcourse een jongen getrokken, de jongen die ik heb kan ik op msn wel mee praten, maar dat is het dan ook wel... Ik durf meestal zelfs geen hallo tegen jongens te zeggen, op een paar na... Maar bij hem klap ik echt nog meer dicht dan ik normaal al doe...
    Iemand tips?

    Bedankt als je het allemaal gelezen hebt en nog meer bedankt als je tips hebt (:

    X. Expression.


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind het ook wel moeilijk om tegen jongens te praten, maar alleen als ze niet in me klas zitten en die ik niet ken, anders is het makkelijk..

    gewoon proberen te praten.. het is tenslotte een opdracht xD misschien worden jullie nog vrienden :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn gesprekken beginnen meestal met hoi


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb geen idee :/


    I don't need words to feel those lips.

    ga gwn wat meer met jongens om dan leer je wel hoe je moet communiceren met hun;)


    I live in myn own Cinderella story .

    SMELLYALATA schreef:
    Ik heb geen idee :/


    your eyes are like stars in the night.

    Meïd, meer mensen hebben daar last van. Alleen ik nu niet meer zo.. ik heb op de een of andere manier veel zelfvertrouwen gekregen. Dus je denkt gewoon:
    'Schijt, wat hij denkt! We moeten dit doen.. dan doe ik het gewoon. KLAAR! niet meer niet minder.'


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Voyager schreef:
    Meïd, meer mensen hebben daar last van. Alleen ik nu niet meer zo.. ik heb op de een of andere manier veel zelfvertrouwen gekregen. Dus je denkt gewoon:
    'Schijt, wat hij denkt! We moeten dit doen.. dan doe ik het gewoon. KLAAR! niet meer niet minder.'

    haha (: Hetk an mij eerlijk gezegd niet schelen wat hij denkt x'D Ik bevries gewoon...


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb dit ook al jaren =D
    maar je moet gwn denken,
    als ik dit niet overwin,
    dan krijg ik een onvoldoende =D

    en bij mij lukte het zo,
    ik hoop bij jou ook,

    x