• Al mijn leerkrachten willen opeens toetsen opgeven. En dan alles tegen volgende week. Heel mijn agenda staat precies al vol aangekondigde toetsen. Kijk maar.

    Maandag
    - toets Frans
    - toets Wiskunde
    Dinsdag
    - toets Frans
    - toets Chemie
    - toets Engels
    Woensdag gelukkig nog niets
    Donderdag
    - toets Frans
    - toets Nederlands
    - presentatie seminarie
    Vrijdag
    - toets Biologie
    - toets Geschiedenis

    Hebben jullie dat ook al eens gehad dat ze alles zo op een week willen zetten, en niemand een week wil wachten om een toets te doen?
    Pfff, ik haat school. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja dat was 2 weken terug bij ons. Echt zo verschrikkelijk hé, alsof we geen leven hebben ofzeuw -volgens die leraren dan,- ¬¬


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg, dat is vol! Bij ons mogen ze geen 2 toetsen op een dag doen, behalve als het toetsweek is, maar dat hebben wij nog niet. Pas aan het eind van het jaar. Mijn agenda staat ook wel eens vol met allemaal huiswerk en toetsen. Alsof we naast school geen leven hebben.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb dat ook gehad een paar weken terug; toen had ik elf grote testen! En niemand wou maar iets opschuiven Oo


    Just a simple "I love you" (:

    Wooch, dat is best wel veel. Bij ons krijgen ze het meestal ook voor elkaar om alles in één week te proppen. Gelukkig ligt die week net achter me. Sterkte ermee (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ocharmeee !
    Ik heb dat denk ik nog nooit gehad..


    -

    Dat is bij ons elke week zo? ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    Dat is bij ons elke week zo? ;x


    Dat is helemaal niet leuk. ><
    Meestal hebben wij twee weken bijna niets te doen en dan ineens een week heel veel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zoiets heet proefwerkweek bij ons 0.o XD


    Life is hard and then we die

    Bij ons is dat altijd als ze punten nodig hebben voor dagelijks werk. Maar tot nu toe is het nog verspreid, gelukkig.
    Succes met je toetsen! :')

    Das best veel,maar dat hebben wij ook,meestal 2 weken voor de examens. Omdat ze dan punten moeten hebben.

    woow dat zijn veel toetsen wat heb jij rot leraren dan!als je bij onze leraren tegen ze zegt dat je die dag dat ze he willen op geven het al druk hebt met huiswerk doen ze eht gewoon op een andere dag.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Dat heb ik ook deze week =='
    Succes ;3

    Hoeveel Frans kan je hebben?
    En bij mij valt deze week mee, 2 SO's. En 2 PW's inhalen xd
    Maar, soms hebben wij het ook zo druk .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jezus, alsof het toetsweek is of zo.. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow, dat is erg veel. O.o
    Ik heb ook nooit tijd na scohool.
    Ben meestal pas 5 uur thuis en dan maak ik nog lang huiswerk, daarna heel even tijd voor de computer en dan alweer naar bed . ><