• Ik haat racisten.
    Ik kan ze echt niet uitstaan.

    Ik ga even vertellen wat er vandaag is gebeurt, je mag zelf weten of je het wil lezen;
    Ik liep zo heel rustig mijn folders, en ik mijn straat woont een Afrikaanse familie. 10Jarige jongens bellen daar altijd aan, en maken racistische opmerkingen, ik kan daar echt niet tegen. Dus ze belde daar aan, en riepen iets van 'Rot op naar Afrika' En die moeder werd helemaal boos, en dat snapte ik wel. Toen ging zo'n gozertje op z'n fiets wegfietsen, en zo iemand uit die familie er zo achteraan. En ze pakte hem zo, dus ik ga zo naar ze toe, en die moeder ook. ojonge, ze werd facking boos. Logisch dat wel. Die jongentje zo half huilen. Vraagt die vrouw 'Waar woon je?' Dus hij zo 'Rotterdam' [Wij wonen in Schiedam] Dus die vrouw nog even zo 'Ik ga je niet slaan ofzo?' Toen daarna he ik zo. 'Jonge, je zegt tegen hun rot op naar Afrika, maar rot lekker zelf op naar Rotterdam' En die jongen nog meer huilen. Laat die vrouw hem los, hij zo snel wegfietsen. En toen voelde ik me even stoer. ;3

    Maaroke, wat vinden jullie van Racisten? x.x


    Smiling but close to tears.

    Ik kan er echt niet tegen. Daar kan ik dus ook zó pissig om worden, ik geef je helemaal gelijk ;3

    ONbegrijpelijk,dom,stom,gek,idioot,gestoord...
    Moet ik door gaan


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.

    Vigilante schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik kan zo ook niet uitstaan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    UNCOMMON schreef:
    Ik kan er echt niet tegen. Daar kan ik dus ook zó pissig om worden, ik geef je helemaal gelijk ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Vigilante schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vigilante schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.


    All was well.

    Het is belachelijk dat je iemand haat omwille van een huidskleur. Er bestaan niet alleen blanke racisten maar ook zwarte. In Jamaica knallen sommige mensen die daar wonen je kop eraf omdat je blank bent.

    Ik ben geen racist, maar ik kan niet tegen de mentaliteit van sommige buitenlanders hier.

    Maar ik haat de racisten niet, want anders zou ik mijn bompa moeten haten, en ook al heb ik hem nog maar twee (?) keer bewust gezien, ik haat hem liever niet.


    Only losers can act the way you do

    Ik vind het erg dat mensen rasistisch kunnen zijn..


    -

    Waarom denkt iedereen direct dat racisme over huidskleur gaat? Kan net zo goed op basis van geslacht, godsdienst,nationaliteit, seksuele geaardheid, politieke voorkeur, beroep, IQ en zo verder. Allez. Dat is toch wat mijn leraar godsdienst zei x'D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 15:38 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Artemis schreef:
    Waarom denkt iedereen direct dat racisme over huidskleur gaat? Kan net zo goed op basis van geslacht, godsdienst,nationaliteit, seksuele geaardheid, politieke voorkeur, beroep, IQ en zo verder. Allez. Dat is toch wat mijn leraar godsdienst zei x'D

    Jou leraar heeft deels gelijk;
    Racisme
    Racisme kan omschreven worden als een ideologie waarbij uitgegaan wordt van de superioriteit van de ene etnische groep ten opzicht van de andere groep.
    Vroeger werd in het kader van deze ideologie vooral gewezen op de biologische verschillen. Tegenwoordig worden culturen tegenover elkaar geplaatst.

    Vigilante schreef:
    Nou kijk, racist is dat je iets tegen de huidskleur hebt hé? En dat vind ik belachelijk. Maar goed, ik denk dat er ook langs de andere kant mensen zijn die dat niet belachelijk vinden.
    Het enige waar ik niet tegen kan is sommigen buitenlanders hun mentaliteit. Waarmee ik niet zeg dat wij zo'n heilige boontjes zijn. Het enige waar ik me echt druk om kan maken zijn van die jongens uit het buitenland die meteen denken dat alles van hun is.
    Maar ik ben zeker geen racist.


    Cowards die many times before their deaths.

    Racisten zijn asswipes.
    Klote mensen.


    I live for the applause, you will die for it.

    tjah, zo'n mensen bestaan nu eenmaal, maar ik vind het eigenlijk wel zielig!
    -xxx-