• Nou, ik zit dus ook op een ander spel en daar had ik een meisje van iets van 16 jaar ofzo leren kennen, die een goede vriendin is geworden.
    En toen vertelde ze me na een tijdje dat ze longkanker had. En nu verteld haar zusje op haar profiel dat ze daar dus aan overleden is. Ik geloof haar wel, ik wil haar eigenlijk geloven, want anders zou ze tegen me gelogen hebben... Maarja. Nu is ze dus dood.
    Maar kan je eigenlijk wel zo jong aan longkanker doodgaan? ;x

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 18:59 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ja al komt het niet zo heel vaak voor. Maar het kan zeker.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja het is mogelijk, maar hoe kan ze jou nou vertellen dat ze dood is?


    Life is hard and then we die

    Haar zusje heeft het verteld. Ik zal het even editen.


    Hope goes lost but never dies.

    Hmm.. hoe heeft haar zusje dat vertelt dan? Tja ik weet niet, als ze echt dood is zou je niet meer met haar kunnen praten in ieder geval. Maar ik weet het niet, echt niet.


    Life is hard and then we die

    NenaKerner schreef:
    Ja al komt het niet zo heel vaak voor. Maar het kan zeker.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hoe bedoel je? ;x Maar oké, ik denk dat het wel kan dan..


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is erg als er iemand dood gaat waarmee je goed bevriend was, maar haar nooit hebt kunnen zien :o


    All was well.

    Cirque schreef:
    Haar zusje heeft het verteld. Ik zal het even editen.
    Maar wat vertelde haar zusje je dan precies. Ik vind het wel erg voor je, maar eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat je er zo van ondersteboven bent of wel :X?


    Wie du mir, so ich dir.

    tja dat weet je inderdaad niet zeker!


    DUDE! Get a life!!!

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Maar wat vertelde haar zusje je dan precies. Ik vind het wel erg voor je, maar eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat je er zo van ondersteboven bent of wel :X?

    Haar zusje vertelde me dat ze was overleden aan haar longkanker. Gisteren, omringd door haar familie en echte vrienden zegmaar. Dus ze heeft een goed einde gehad.
    Ik vind het op zich wel erg dat ik haar gewoon niet meer heb zegmaar, maar het is toch anders. Ik ga haar echt wel missen, maar alsnog.. Ik ken haar niet echt. Maar ik vind het wel moeilijk.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:13 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Cirque schreef:
    (...)
    Haar zusje vertelde me dat ze was overleden aan haar longkanker. Gisteren, omringd door haar familie en echte vrienden zegmaar. Dus ze heeft een goed einde gehad.
    Ik vind het op zich wel erg dat ik haar gewoon niet meer heb zegmaar, maar het is toch anders. Ik ga haar echt wel missen, maar alsnog.. Ik ken haar niet echt. Maar ik vind het wel moeilijk.
    O okey, sorry dan was mijn opmerking misschien wat te bot. Wel fijn voor haar dat ze omgeven was door haar vrienden en familie op dat moment. En dat ze jou verteld heeft dat ze ziek was, betekend toch wel dat je wel wat voor haar betekende denk ik. Anders zou ze dat niet verteld hebben denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    O okey, sorry dan was mijn opmerking misschien wat te bot. Wel fijn voor haar dat ze omgeven was door haar vrienden en familie op dat moment. En dat ze jou verteld heeft dat ze ziek was, betekend toch wel dat je wel wat voor haar betekende denk ik. Anders zou ze dat niet verteld hebben denk ik.

    Ik vind je opmerking niet erg, ik snap het wel. Alleen ben ik niet echt een type die mijn emoties erg toont zegmaar. Dus ik ga hier geen huilende emoticons plaatsen enzo. Maar ik denk wel dat ze me als vriend beschouwde. Zo beschouwde ik haar wel, tenminste. X


    Hope goes lost but never dies.