• volgens mij moeder -.- Omdat ik weinig eet. Ze snapt gewoon niet dat ik heel snel vol zit, s'morgens krijg ik gewoon niks door mijn keel, daarom eet ik bijna niks. En ja, op school eet ik ook niets omdat ik nooit honger heb. En s'avonds eet ik wel (niet heel veel, omdat ik snel vol zit) wat ik krijg. Ik moest zelf naar een soort dokter (ik weet niet meer hoe het heet) En toen begon mijn moeder te lullen dat ik anorexia had en wilde afvallen, (dat wil ik niet eens, want ik weeg al 50 en ben 1.74). En ik kon gewoon niet geloven dat ze zo zat te lullen over mij. Maargoed toen moest ik testen ondergaan en hoeveel ik eet. (ik word ook niet meer op tijd ongesteld, laaste keer was een half jaar geleden, terwijl het vroeger elk maand op tijd was) En ik hou niet van pizza, patat spagetti, en dat soort dingen. En nu probeert mijn moeder me elke dag vol te mesten met boterhammen, gezonde dingen en ook lekkere dingen. Maar ik word er gewoon gek van. En nu beginnen mijn vrienden ook. Echt kut.

    sorry moest het echt ff kwijt, aangezien niemand mij geloofd.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 20:04 ]


    You can run but not hide

    balen voor je..... lijkt me super irritant!!


    DUDE! Get a life!!!

    Mja ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind het heel erg rot voor je dat je moeder zoiets doet. Maar, ik denk dat je moeder iets doorheeft als ik dat nu ook heb. Ik ga er verder niet op in.. Ik vind het rot voor je. Maar bedenk goed tegen wie je eerlijk bezig bent en tegen wie niet, want ik haal het letterlijk uit je verhaal :X. Ze is enkel bezorgd en laat dat helaas niet op een al te goede manier merken. En nu aub niet denken dat ik denk dat je wél een eenstoornis hebt, maar er is wel iets, anders zou je er niet zo gepikeerd over doen. (flower) Sterkte met alles.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 19:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Lijkt me iritant??
    maar hoe oud ben je??


    ailoveejoee.

    NenaKerner schreef:
    Ik vind het heel erg rot voor je dat je moeder zoiets doet. Maar, ik denk dat je moeder iets doorheeft als ik dat nu ook heb. Ik ga er verder niet op in.. Ik vind het rot voor je. Maar bedenk goed tegen wie je eerlijk bezig bent en tegen wie niet, want ik haal het letterlijk uit je verhaal :X. Ze is enkel bezorgd en laat dat helaas niet op een al te goede manier merken. En nu aub niet denken dat ik denk dat je wél een eenstoornis hebt, maar er is wel iets, anders zou je er niet zo gepikeerd over doen. (flower) Sterkte met alles.


    hoi, jij bent leuk.

    LALAxBLABLA schreef:
    Lijkt me iritant??
    maar hoe oud ben je??


    16


    You can run but not hide

    ik geloof u want bij mij ist just etzelfde :Y)


    some feelings never change

    hier zelfde probleem alleen is het mijn eigen schuld.
    Jij weegt nog 50(bedoel niet dat dat dik is) ik heb zelfs nog nooit zoveel gewogen dus ik was voor iedereen hier al mager..maar ik wou vermageren gevolg nu weeg ik 39,8à40kg. vandaag was ik zwakjes,en had last van hoofdpijn..ik ben ik al 2maanden ofzo niet meer ongesteld geweest & mijn ouders gaan met me ook naar de dokter + m'n pa gaat me controleren om te zien of ik wel goed eet..nu dat laatste zal hij wel niet zo serieus menen

    zo danke,nu heb ik dit effe ook kunne zegge
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    hier zelfde probleem alleen is het mijn eigen schuld.
    Jij weegt nog 50(bedoel niet dat dat dik is) ik heb zelfs nog nooit zoveel gewogen dus ik was voor iedereen hier al mager..maar ik wou vermageren gevolg nu weeg ik 39,8à40kg. vandaag was ik zwakjes,en had last van hoofdpijn..ik ben ik al 2maanden ofzo niet meer ongesteld geweest & mijn ouders gaan met me ook naar de dokter + m'n pa gaat me controleren om te zien of ik wel goed eet..nu dat laatste zal hij wel niet zo serieus menen

    zo danke,nu heb ik dit effe ook kunne zegge
    Xx


    Wat erg voor je,
    Sterkte <3


    You can run but not hide

    NenaKerner schreef:
    Ik vind het heel erg rot voor je dat je moeder zoiets doet. Maar, ik denk dat je moeder iets doorheeft als ik dat nu ook heb. Ik ga er verder niet op in.. Ik vind het rot voor je. Maar bedenk goed tegen wie je eerlijk bezig bent en tegen wie niet, want ik haal het letterlijk uit je verhaal :X. Ze is enkel bezorgd en laat dat helaas niet op een al te goede manier merken. En nu aub niet denken dat ik denk dat je wél een eenstoornis hebt, maar er is wel iets, anders zou je er niet zo gepikeerd over doen. (flower) Sterkte met alles.

    NenaKerner schreef:
    Ik vind het heel erg rot voor je dat je moeder zoiets doet. Maar, ik denk dat je moeder iets doorheeft als ik dat nu ook heb. Ik ga er verder niet op in.. Ik vind het rot voor je. Maar bedenk goed tegen wie je eerlijk bezig bent en tegen wie niet, want ik haal het letterlijk uit je verhaal :X. Ze is enkel bezorgd en laat dat helaas niet op een al te goede manier merken. En nu aub niet denken dat ik denk dat je wél een eenstoornis hebt, maar er is wel iets, anders zou je er niet zo gepikeerd over doen. (flower) Sterkte met alles.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Van je regels is wel een teken dat je ongezond bezig bent.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mijn advies: probeer een gezond voedingspatroon op te bouwen. 'Ik ben 1.74 en weeg ál 50', dat is niet gezond. Ik ben even lang als jij en ben een zuinige 70 kilo.
    Dat terzijde, als je gezondheid hieronder begint te leiden dan vind ik de bezorgdheid van je moeder zeer terecht. Ik kies geen kanten, ik vraag je alleen - zoals meerderen hier al zeggen - héél eerlijk tegenover jezelf te zijn, in de eerste plaats.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens de bmi meter van het voedingscentrum heb je net nog gezond gewicht.
    Ik geloof je als je zegt dat je geen anorexia hebt, maar je moet wel meer gaan eten. Je eet weinig omdat je geen honger hebt, maar waarom heb je geen honger?
    Omdat je gewend bent aan weinig eten.
    En als je zo weinig eet, mis je heel belangrijke voedingsstoffen. Zelfs vetten zijn belangrijk.
    Het is erg naar dat je moeder er zo over doet en dat ze je niet gelooft, maar zij wil ook graag het beste voor je.
    Probeer wat je eet een beetje op te bouwen, door bijvoorbeeld sapjes of sultana's tussendoor te nemen. Als je meer wilt weten over dit soort dingen kun je me altijd pb'en, of op www.voedingscentrum.nl kijken.
    Succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    :X...