• Ben je volgens iedere jongen Emo, en dit zou niet de eerste keer zijn dat iemand dit zegt maar toch. Ik had het er gister met en vriend over. Over dat ik fan ben geweest van tokio hotel, en dat ik Bill met zijn vorige haar lekker vond, kreeg ik meteen als reactie emo! Weetje van hem kan ik het wel hebben. Maar nu vraag ik me af wat de reden moet zijn waarom je emo bent als je van hun muziek houdt/hield
    1.Jongens zijn jaloers dat Tokio hotel zoveel vrouwelijke fans hebben.
    2. Jongens hebben geen idee wat en Emo inhoud, ze hebben die definitie niet ogezocht.
    3. Alle 2 bovenstaande.

    Dus wat denken jullie?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    3.
    + Ze denken stereotype. Want TH heeft best emotionele teksten soms en dat vinden ze dan meteen ook emo, terwijl Rihanna en al die RnB shit ook emotionele teksten kunnen hebben, maar dat zullen ze nooit toegeven, will they? (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind niet dat je mag zeggen dat ze meteen jaloers zijn. Ik heb ook de neuk aan TH en emo's en ik ben niet jaloers.

    Sorry, sorry, sorry, sorry. D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zeg niet eens meer dat ik TH luister door alle vooroordelen die mensen dan gelijk voor je klaar hebben ¬¬


    Life is hard and then we die

    100% antwoord 3.:Y)


    Think before you act.

    3, maar ook; ze vinden het raar dat Bill er 'anders' uit ziet, en ze vinden hem emo omdat hij zwarte kleren, nagellak, enz draagt, en als je dan van hem fan bent, ben je ook emo.
    denk ik xp


    - hoi ;D

    3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    3.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    3!


    One Day you'll remember me...

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jij bent van binnen gewoon een jongen :Y)


    Van jou geerft. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    3.
    Alleen ik vind het stiekem ook? Maar ik ben een meisje? x3



    Haha, ik ben nu eens alles behalve emo en toch is Tokio hotel mijn leven.Oké, ik heb wel zo'n periode gehad, maar dat is verleden tijd :Y)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 19:42 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Geen enkele... oÔ
    Het is gwn een reactie... Maar nog niemand heeft tegen mij ooit gezegd, omdat ik Tokio Hotel fan ben, dat ik emo ben. :X


    If music be the food of love, play on!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zeg niet eens meer dat ik TH luister door alle vooroordelen die mensen dan gelijk voor je klaar hebben ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nummer 3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    3 ja.
    Sommigen bedoelen het indd als grapje, maar je hebt ze erbij die het echt menen.
    Imean, why the hell Émo?
    Ze hebben hun eigen style ><


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    3. Maar ik trek mij er niets van aan, dat de jongens van mijn klas TH stom vinden (:


    Never run out of reasons to smile...