• Ik zit met een probleempje. Al een aantal keer heb ik leuke jongens ontmoet. Na veel te praten en te flirten werden we dan ook verliefd op elkaar. Het probleem is, dat als ik weet dat die jongen iets voelt voor mij, ik afstand neem en hem probeer te vermijden. Niet dat ik hem gewoon zover wou krijgen dat hij op mij verliefd werd, integendeel. Telkens wil ik graag een relatie met hem beginnen, maar ik heb gewoon angst om mij te binden. Later krijg ik daar dan spijt van en wilt die jongen mij dan meestal niet meer kennen of heeft hij gewoon iemand anders gevonden. Mijn vriendinnen verstaan dan ook niet waarom ik die kansen steeds laat liggen en vinden geen enkel excuus goed genoeg. Ook heb ik al veel gehoord dat je eerst zeker moet zijn van jezelf voor je een relatie met iemand begint en daar ligt dan weer een probleem. Ik vind mezelf niet goed genoeg, mooi genoeg voor iemand. Wat moet ik doen? Ik voel mezelf een slet, ook al weet ik dat ik zo niet ben. Help?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    dat probleem heb ik dus ook, geen idee wat te doen :')


    -

    Ik heb ongeveer hetzelfde: Bang om met een jongen te binden..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bindingsangst. Nergens om je voor te schamen. De jongen is jou niet waard als hij zomaar naar een ander gaat. Hij moet accepteren hoe jij bent. Als hij dat niet doet, moet je jezelf er overheen zetten. Je verdient dan veel beter.


    I recycle my thoughts.

    ik zelf heb dat ook, drm blijf ik lekker single totdat ik echt weet of ik een relatie wil :Y)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    @Geh, het probleem is dat ik echt gemeen doe.. Ik voel me er niet goed bij als een jongen verliefd is op mij. Soms durf ik hem wel te verwijderen uit mijn msnlijst en zijn gsmnummer te verwijderen zodat ik geen contact meer met hem kan opnemen. Als ik er dan toch spijt van krijg [/wat altijd het geval is] voeg ik hem weer toe, maar dat is dat weken/maanden erna. Dus ik versta hun ook wel..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    hmm..
    tis al goed dat je t van jezelf herkent.
    ik ben geen relatie expert, maar
    ga bij jezelf na of je die jongen echt
    leuk vind, en dan ook echt echt.
    en dan moet je gewoon je zelf voor zijn,
    en helemaal voor hem gaan?
    denk ik.


    what does not break me, makes me more strongly

    @Roze, dat durf ik nou net niet. Hoe zeker ik er ook van ben, ik durf me niet te binden.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    whaa heb ik ook en ik kryg het er soms van he :S:D

    ik weet zelfs niet of ik al ooit verliefd ben geweest :O

    @TurnBackTime, raar ö


    Shakin' their ass like they just don't care.

    De meeste jongens nemen meisjes gewoon zoals ze zijn denk ik en ik denk dat als meisjes afstand nemen dat jongens dat eerder negatiever vinden dus probeer je angst opzij te zetten... Maar het hangt er vanaf wie het is... Het is raar als je weet dat iemand verliefd opj is maar hem blokken dan dat kan waarschijnlijk pijn doen aan de andere kant. Misschien gewoon effe duidelijk zijn en een keertj praten ;)

    En als je je niet makkelijk bind dan moet de jongen daar wat aan doen. Je moet gewoon zeker weten dat jij je goed voelt bij hem.

    Lol, ik ben geen expert xd Wel een jongen :p


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')