• dit
    zo vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zeker vet


    your eyes are like stars in the night.

    jap idd:D Der zijn er toch meer van die filmpjes?


    Some angels have no wings.

    Zo ingewikkeld is het nog niet. Als je de pasjes leert dans jij ook wel zo denk ik.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik deed aan dat soort dans een tijdje geleden. Nu niet meer, omdat het na een tijdje best saai word.
    Ziet er zeker vet uit (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kijk zo wil ik het ook! Wij doen altijd klote remix dingen. En onze groep is ook veel te groot.


    when words fail, music speaks.

    Idd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Windfall schreef:
    Kijk zo wil ik het ook! Wij doen altijd klote remix dingen. En onze groep is ook veel te groot.

    Dat deden wij ook altijd en dan wordt het niet meer leuk, vooral als de groep ook te groot is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat deden wij ook altijd en dan wordt het niet meer leuk, vooral als de groep ook te groot is.
    Nee idd. Ik zit er nu anderhalf jaar op ofzo en ik vind het echt kut worden. We zijn nu met 19 en de helft kan nog niet eens aansluitpas o.o


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat deden wij ook altijd en dan wordt het niet meer leuk, vooral als de groep ook te groot is.


    Bij ons waren er maar 9 ofzo. en dan deden we ook van zulke dansen, dat was wel leuk. (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Windfall schreef:
    Kijk zo wil ik het ook! Wij doen altijd klote remix dingen. En onze groep is ook veel te groot.

    Remix kan ook leuk zijn, ik heb ook gedanst maar ik had een kut groep met kneusjes die niet konden dansen en we deden elke week het zelfde en elk jaar een stomme dans. Dus toen ben ik gestopt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Windfall schreef:
    (...)Nee idd. Ik zit er nu anderhalf jaar op ofzo en ik vind het echt kut worden. We zijn nu met 19 en de helft kan nog niet eens aansluitpas o.o

    Ik deed het van mijn vier jaar en ben dit jaar gestopt, ik had er gewoon geen plezier meer in. De dansjes waren te simpel en als ik naar het hoogste niveau ging, kon ik mee, maar ik kon niet heel mooi afwerken en das ook niet leuk --' Wij waren met euhm 15 à 20 dacht ik en dat is inderdaad veel te veel en er waren er ook veel die er niets van bakten. Ik dans heel graag, maar op zo'n manier, nee danku.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)
    Remix kan ook leuk zijn, ik heb ook gedanst maar ik had een kut groep met kneusjes die niet konden dansen en we deden elke week het zelfde en elk jaar een stomme dans. Dus toen ben ik gestopt.
    Ja maar Renée, altijd een remix is saai hoor. En ik heb ook heelveel kneusjes erbij zitten echt irritant.


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik deed het van mijn vier jaar en ben dit jaar gestopt, ik had er gewoon geen plezier meer in. De dansjes waren te simpel en als ik naar het hoogste niveau ging, kon ik mee, maar ik kon niet heel mooi afwerken en das ook niet leuk --' Wij waren met euhm 15 à 20 dacht ik en dat is inderdaad veel te veel en er waren er ook veel die er niets van bakten. Ik dans heel graag, maar op zo'n manier, nee danku.
    Nee idd. Ik zit er ook over te denken om te stoppen maar als we toch gaan verhuizen moet ik sowieso stoppen.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Nee idd. Ik zit er ook over te denken om te stoppen maar als we toch gaan verhuizen moet ik sowieso stoppen.

    Maar je kan ook nog altijd naar een andere groep overgaan of een andere dansschool?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar je kan ook nog altijd naar een andere groep overgaan of een andere dansschool?
    Andere groep kan niet waar ik nu zit want het gaat op leeftijd en ze heeft maar 3 verschillende groepen. Andere dansschool nou wat ik hoor van die andere zitten er alleen maar kutwijven op ;x


    when words fail, music speaks.