• ANIMALS
    Rollen            Praat            Speel
    @Liesje


    ⋅⋅⋅⋅⋅      SETTING
    In een parallelle wereld waar de technologie een stapje verder staat, is de mensheid zelf achterop geraakt. De wereldstad Nixton is ondanks haar ingenieuze systemen en geniale gadgets geen uitzondering. De kloof tussen arm en rijk was nog nooit zo groot en de criminaliteit nog nooit zo hoog.
          Animal Parade, de grootste en invloedrijkste bende, heeft de touwtjes al decennia lang in handen. En sinds de laatste lichting enkele jaren geleden aan de top is gekomen, lijken ze niet meer te stoppen.

    ⋅⋅⋅⋅⋅      ROLLEN                       
    BUNNIES      1 & 1
          Hopps ⋅ Mo ⋅ 18 ⋅ 2
          Inerys ⋅ Dantae ⋅ 29 ⋅ 5
          Forgarty ⋅ Oliver ⋅ 21 ⋅ 5

    CATS      1 & 1
          Forgarty ⋅ Grayson ⋅ 32 ⋅ Zilver ⋅ 2
          JudithSuzann ⋅ Rayne ⋅ 25 ⋅ Goud ⋅ 3
          Writtenwords ⋅ Naam ⋅ Leeftijd ⋅ (Extra) ⋅ #

    DE VIJF      2 & 1
          Inerys ⋅ Alvera ⋅ 27 ⋅ Vos ⋅ Coördinator ⋅ 2
          Sombre ⋅ Eve ⋅ 25 ⋅ Ijseer ⋅ Chauffeur ⋅ 2
          Luftmensch ⋅ Bash ⋅ 26 ⋅ Wolf ⋅ Beul ⋅ 3
          Tiabeanie ⋅ Tobias ⋅ 30 ⋅ Jakhals ⋅ Tijd & Hacker ⋅ 3
          CarIyIe ⋅ Cas ⋅ 25 ⋅ Slang ⋅ Geld & mat. ⋅ 4

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 23:28 ]


    Mhm?

    mt (:


    - thank you for existing -

    Hallo allemaal. :Y) Ik ben Montana aan het afschrijven. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En nu is ze af, whoooop.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mt


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als jullie nog mensen kennen die zouden willen meedoen... make them ^^


    Mhm?

    Mt c: hopelijk is Grayson een beetje goed?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Forgarty schreef:
    Mt c: hopelijk is Grayson een beetje goed?


    Hij is prima (:


    Mhm?

    Ik denk dat Rayne zo goed als af is. Ik hoor graag als er nog iets anders moet (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik moet bij Alvera nog een paar kleine puntjes bijwerken en een stuk geschiedenis schrijven, maar het wil er even niet uit.
    Als ze goed is staat ze iig voor leden van De vijf al open voor relaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alle rollen zien er prima uit tot nu toe ^^


    Mhm?

    Ik had trouwens nog een vraagje :3

    Dus er zijn erg veel bunnies in Nixon, maar enkel de hoge rang bunnies kennen de hoge rang Cats toch?

    Is er dan een mogelijkheid dat bunnies rijke mensen bestelen en zo ook onbewust een Cat? Of handelen de bunnies enkel onder orders?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'ello guv'nor.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Forgarty schreef:
    Ik had trouwens nog een vraagje :3

    Dus er zijn erg veel bunnies in Nixon, maar enkel de hoge rang bunnies kennen de hoge rang Cats toch?

    Is er dan een mogelijkheid dat bunnies rijke mensen bestelen en zo ook onbewust een Cat? Of handelen de bunnies enkel onder orders?


    Ja, dat klopt, de onderste laag kent eigenlijk best weinig van de bende en doet vooral mee met de meer ervaren bunny's. Naarmate je 'dieper' in de bende terechtkomt, leer je er meer over en leg je meer contacten. Ze hebben wel een eigen keuze, maar als ze daar iets mis mee doen, hebben ze het wel zitten.
    De onderste laag zal dus inderdaad iedereen als een mogelijk doelwit zien, maar de hogere rangen kunnen natuurlijk doorgeven welke plaatsen een no-go zijn. Nu, de bunny's lopen vooral op niveau 0 en soms niveau 1 rond, dus de kans is sowieso al klein. Toch kan het nog altijd zijn dat zelfs iemand van de Vijf in een benarde positie terechtkomt, juist omdat zij hun identiteit koste wat kost beschermen en dus niet zomaar alles wat van hen is, kunnen beschermen. Hetzelfde met de Cats die ervoor kiezen om niet al te bekend te zijn.


    Mhm?

    Okay, Bash staat er (ik heb mogelijk weer wat overdreven met mijn rol...) en ik ben klaar voor relaties (wbw)
    Ik ben de komende week in Berlijn, maar ik heb Wifi in mijn hotel en 's avonds tijd + mijn laptop mee (:


    Mhm?