• Haihai, ik weer. Ik weet niet of deze topic mag maar ik kan niet beslissen welk gedicht dat ik ga opsturen voor die wedstrijd. Ofwel de nacht:

    De ziel blijft drijven als een zon die blijft schijnen. De nacht valt zoals de sterren die maar blijven. De nacht vult op en verbergt zich dan weer in de horizon, de zon schijnt vol en verdwijnt weer neer. De tranen die worden gelaten, zoeken een weg naar vrede, verder dan iemand zal denken zouden ze het nooit weten. De lach die siert in er nacht van een vreugdevolle ster, blijft hij schijnen on de gladieuze nacht.

    Ofwel alleen zonder jouw:

    De plek naast me
    verliet mijn hart
    De worden die je sprak
    Doet me denken aan hoe je was
    Ik was nooit alleen
    Je steunde me door been en merg
    Je was altijd bijzonder sterk
    Tot de woorden hun betekenissen hadden verloren
    De tijd was te vroeg
    Maar het was toch aangebroken
    Ik wou dat je was gebleven
    Dicht bij me
    Zodat je weer straalde in de avondschemering
    Maar nu ben je
    Slechts een herrinnering....

    En wat denk je de nacht of alleen zonder jou??
    Nr 1 of 2 help me ik weet niet welke!!!! Bedankt voor het kiezen eh!! Jullie zijn schatjes als je kiest!!! ;P


    FireFlies Above My Head

    de nacht


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De Nacht (A)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oke twee stemmen voor de nacht momenteel bedankt voor stemmen en nu nog even wachten wat et zal worden :) dankje jullie zijn schatjes jullie twee


    FireFlies Above My Head

    Hmm, ligt eraan wat voor thema het is bij de gedichtenwedstrijd? Ik persoonlijk vind ook 'De Nacht' mooier. :')

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 17:22 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Hmm, ligt eraan wat voor thema het is bij de gedichtenwedstrijd? Ik personlijk vind ook 'De Nacht' mooier. :')




    Het is een vrije keuze :D


    FireFlies Above My Head

    De nacht ('':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.