• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa




    Mhm?

    Mine.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben even te lui om alle linkjes aan te passen, lol.

    Anyways, moet ik anders een soort van algemeen beeld van het feestje gebruiken (adhv de al geposte posts)? Want ik vind het tamelijk grappig hoe alles door elkaar heen loopt, maar het kan best wel vervelend worden.
    En ik heb ook nog een extra opmerking over het weer/klimaat, haha.


    Mhm?

    Ailsa is bij Val trouwens D:

    En ze zijn niet allemaal rijk toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    Ailsa is bij Val trouwens D:

    En ze zijn niet allemaal rijk toch?


    De hosts wel :p


    Mhm?

    HELLO

    also make them comments lies


    help

    @ Liesje — ga me nou niet vertellen dat er geen sneeuw ligt. D:


    De drank was gekoeld in de sneeuw, right?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moet ik een overzichtje zetten? Yay or nay?

    No, there's a shitton of snow, like a meter or something, or at least outside the path. It's in eastern Siberia and the temperature at night could be -35°C, tho I made the average temperature -10°C (tho that's more during the day)

    I'll just make the overzicht ^^


    Mhm?

    For some reason had ik in mijn hoofd dat het in Ijsland was, my brain's a mess.

    Ik vroeg mij stiekem wel af hoe al die meisjes in die korte jurkjes buiten overleven xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tormienne schreef:
    For some reason had ik in mijn hoofd dat het in Ijsland was, my brain's a mess.

    Ik vroeg mij stiekem wel af hoe al die meisjes in die korte jurkjes buiten overleven xd.


    Iedereen tbh, het is echt fancy kleren onder dikke lagen winterdingen (al zullen de meesten wel beter tegen het klimaat kunnen als bvb Noah)


    Mhm?

    [imma put this back here]

    Dit zijn gewoon impressions, but I'd love to build everything out more. ^^

    Lysa x Hannah: Ik denk dat ze wel overeen zouden komen, maar dat Lysa wss snel door haar geërgerd raakt.
    Lysa x Sully: Denk dat die twee ook wel overeen zouden komen, tho I think Lysa would like to sass her ( a lot ).
    Lysa x Tansy: They'd probs bicker a lot. Denk ook dat Lysa een beetje jaloers is op het feit dat alle leerkrachten haar graag hebben, omdat dat bij hem helemaal niet het geval is. (Aangezien hij een hele sterke opinie heeft, wat ook weer voor frictie kan zorgen.)
    Lysa x Alllllesssssssandra: got that down, bish
    Lysa x Lidiya: He probs dun trust her, but i reckon they /could/ get along.
    Lysa x Fergus: Aangezien Fergus een heel enthousiast en gepassioneerd mens is, denk ik dat Lysa daar wel appreciatie voor zou hebben, so I could see them being friends?
    Lysa x Eve: Ik zie ook wat frictie, aangezien ze allebei koppig zijn. (Idk tbh lol)
    Lysa x Valencia: Got that
    Lysa x Archie: Lysa probs appreciates Archie cuz of the fact he doesn't like violence and all that stuff. Maar omdat Archie zo kalm is, en Lysa heel erg energetisch is (cuz adhd), kan het ook zijn dat Lysa snel door hem verveeld raakt en naar iemand anders overschakelt.
    Lysa x Ailsa: Ik denk dat die twee ook goed overeen zouden komen cuz of the pacifist stuff.
    Lysa x Feliks: IDUNNO BRUH THEY COULD EITHER BE BROTP OR VICIOUS ENEMIES.
    Lysa x Kit: Ik denk dat die twee ook goed overeen komen bc of the energetic stuff ya kno. I could see them hang out playing hookie and Lysa tryna convince him to help save the whales.
    Lysa x Cole: Ja, dat gaat dus nooit werken hahaha, as i've said hierboven (:
    Lysa x Xara: Ook hierboven. ^^
    Lysa x Noah: u damn newbie

    Ik hou van input, so gimme some. ^^


    help

    Climate:
    FUCKING COLD (-10°C during the day, -25°C/-35°C)
    SNOW: It doesn't fall, but there's a permanent idk carpet of 20-30cm
    Temperature right now: -15°C, no wind

    The party:
    Ten eerste is het feestje officieel niet toegelaten, maar het wordt wel serieus door de vingers gezien. Met andere woorden, de leerkrachten kennen het bestaan (aangezien sommigen het zelf ook nog hebben gedaan), maar wat niet ziet, wat niet deert.

    Although it started as a simple teenage party, it became so much more. Although there are only three hosts (Fergus, Feliks (really guys, you just wanna see me fail) and our lovely Valentino), there is fuck this imma do it in Dutch. Goed, ook al zijn er dus maar drie hosts (al schakelen ze wel degelijk andere hulp in), er is niets waaraan je dat kan zien. De drie jongens hebben elk genoeg geld achter de hand en zijn al maanden op voorhand begonnen met voorbereiden. Alle elektriciteit, lampen, verbindingen, whatever, zijn piekfijn in orde en bijna professioneel aangebracht, aan de alcoholvoorraad is zeker ook genoeg gewerkt. Er is een EHBO kamer, waar ook enkele wapens liggen, aangezien de hangar toch wel een goede kilometer van de veilige schoolgebouwen afstaan. Er zijn ook een twintigtal warmtedekens en er is een sneeuwscooter voor noodgevallen. (Grappig genoeg is het Val die daar aan dacht (nadat Feliks de EHBO had geregeld op aanvraag van Ailsa). Niet omdat hij zich zorgen maakte, maar een dode onder zijn verantwoordelijkheid is nogal een domper op zijn reputatie) Het pad ernaartoe is vrijgemaakt (behalve de eerste tweehonderd meter, cuz teachers) en om de 75 meter staat er een vuurkolf. Ook buiten staan vuurkolven die worden nagekeken door de hosts en hun hulpjes. Er zijn ook enkele oudere jongens die de veiligheid wat in het oog houden en uiteindelijk ook iedereen thuis moeten krijgen. Voor de fancyness dragen ze securitydingetjes.
    Ik ben waarschijnlijk shit aan het vergeten, maar ik heb weinig zin om alle posts opnieuw te lezen, dus just say so, en ik pas het aan.
    Er zijn tussen de 60 en 80 mensen, wat bijna iedereen is van 14 of ouder.

    Hier is ook nog even een prachtige tekening:


    Aanklikbaar ofc.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 23:38 ]


    Mhm?

    Just so you guys know, I'm Liesje ^^


    Mhm?

    Im Marthe/Martho/Marthel/Queenofeverything/Whatever


    help

    Also, yall can always reply to my list yakno ^^


    help