• ff over de titel: ik word / ben gepest, alleen maar om mijn uiterlijk, ik doe mn ogen meestal net als Bill zeg maar maar nu nu durf ik dat bijna niet meer te doen op school omdat me dan allen maar uit gaan schelden voor Gothic laatst had ik mn haren zwart met rode plukken geverfd, omdat ik dat mooi vind, ik weet gewoon ff nie wat ik moet doen weten jullie het? en check ff mn foto,, ik werd / word nog steets gepest dat ik lelijk ben, ik weet soo niet wat ik er aan moet doen.. grtzz..

    Daar word ik ook mee gepest.
    Gewoon negeren werkt het beste, hoe moeilijk het ook is. Houdt het echt niet op, ga dan naar je mentor.

    x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik word in de klas altijd de emo genoemd... nu heb ik me haar zwart geverfd omdat ik dat super mooi vind... en ben eigenlijk ook bang voor de reacties:$ maar als ze te ver gaan stap ik naar me mentor.


    I am an idiot, I move.

    Ik word ook vaak uitgescholde voor emo ensoo ..en ook mensen met wie ik omga sijn dan opeens glijk mij ''emovriendjes'' terwijl die geen eens iets in hun kledingstyl hbben wat op emo lijkt..
    En de laatste sgooldag had ik me haar zwart geverft en toen was het glijk .OMG enal..
    Maa ik hb altijd gwn grote bek trug en soo vrdien ik me respect :P
    Wnt omdat ik het hele jaar al grote bek enal had .. seiden sommige en dan vooral de jongens die denken dat se stoer sijn wat vn mn haar maar de rest vond het allemaal stoer enso..
    Duss Je moet gwn Grote bek hbbe en/of negeren en als het egt tè erg word na de mentor stappen maar ga je styl en gedrag sowieso niet verranderen door een stelletje sielepoten die denken dat se heel wat sijn terwijl se in werkelijkheid niets meer sijn dan mn pink (puh)
    (K)


    Crack a bottle

    Niks van aantrekken, bij mij zijn het ook allemaal van die huppels & eikels. Gewoon droog en kalm reageren, bv. Als ze zeuren dat ze je kleding lelijk vinden kun je antwoorden ' nou das maar goed ook dan hoef ik niet bang te zijn om ooit zulke lelijke kleren als jullie te gaan drage '. Allemaal droog antwoorden dan vinden ze er op den duur niks meer aan.
    Kusz.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Niks van aantrekken, bij mij zijn het ook allemaal van die huppels & eikels. Gewoon droog en kalm reageren, bv. Als ze zeuren dat ze je kleding lelijk vinden kun je antwoorden ' nou das maar goed ook dan hoef ik niet bang te zijn om ooit zulke lelijke kleren als jullie te gaan drage '. Allemaal droog antwoorden dan vinden ze er op den duur niks meer aan.
    Kusz.


    ik den kdat ik dat beter niet meer kan doen,, laast hadden we in de klas over kleding en noemde een buitenlander marokaan of moslim of what ever buiten lander dus mijn kleren op en toen ik werd pissig op hem, ik schreeuwde kei hard door de klas heen, de juf zij dr toch niks van,, en die klote mentor die ik in de 2de had nu ga ik naar de 3de, die ik altijd op maandag had deed helemaal niks echt nophing!! hij loste niks op,, hij liet toe dat die buitenlander dit zij: ik sla haar dadelijk in elkaar, en blablabla...

    (...)

    ik den kdat ik dat beter niet meer kan doen,, laast hadden we in de klas over kleding en noemde een buitenlander marokaan of moslim of what ever buiten lander dus mijn kleren op en toen ik werd pissig op hem, ik schreeuwde kei hard door de klas heen, de juf zij dr toch niks van,, en die klote mentor die ik in de 2de had nu ga ik naar de 3de, die ik altijd op maandag had deed helemaal niks echt nophing!! hij loste niks op,, hij liet toe dat die buitenlander dit zij: ik sla haar dadelijk in elkaar, en blablabla...


    Wat een tering mentor had jij dan ??


    Crack a bottle

    ff over de titel: ik word / ben gepest, alleen maar om mijn uiterlijk, ik doe mn ogen meestal net als Bill zeg maar maar nu nu durf ik dat bijna niet meer te doen op school omdat me dan allen maar uit gaan schelden voor Gothic laatst had ik mn haren zwart met rode plukken geverfd, omdat ik dat mooi vind, ik weet gewoon ff nie wat ik moet doen weten jullie het? en check ff mn foto,, ik werd / word nog steets gepest dat ik lelijk ben, ik weet soo niet wat ik er aan moet doen.. grtzz..


    Kirsten <'333 Jij bent echt niet lelijk ! Dat zweer ik je echt waar ! Ik word er ook voor uitgescholden en ik heb sinds kort zwart met roze haar dus ach ik trek me er niks meer van aan en ben er trots op. En je bent zeker niet lelijk! Ik heb zin in walibi meid x3 Knapkind x3 ,<'3333 Als ik ooit die stomme mensjes die dat zeggen zie doe ik ze wat echt ! (cat)

    XxXxXx HVJx3(H) Renee


    I do not hook up.

    (...)

    Kirsten <'333 Jij bent echt niet lelijk ! Dat zweer ik je echt waar ! Ik word er ook voor uitgescholden en ik heb sinds kort zwart met roze haar dus ach ik trek me er niks meer van aan en ben er trots op. En je bent zeker niet lelijk! Ik heb zin in walibi meid x3 Knapkind x3 ,<'3333 Als ik ooit die stomme mensjes die dat zeggen zie doe ik ze wat echt ! (cat)

    XxXxXx HVJx3(H) Renee


    thnx x'D, walibi word echt leuk heb er zin in

    *************** ze kappen ook nooit hea :@
    niemand is lelijk en als ze je lelijk noemen maakt het hun nog niet knapper :S
    sletten zijn 1 en al lelijk van binnen en van buiten -.-'

    *************** ze kappen ook nooit hea :@
    niemand is lelijk en als ze je lelijk noemen maakt het hun nog niet knapper :S
    sletten zijn 1 en al lelijk van binnen en van buiten -.-'


    jaa inderdaad. maar weetje op sugababes, zecht ineens elke jonge tegen mij zo van bijvoorbeeld ze geven mij een tien en ze willen dr 1 terug zeggen ze ineens dit tegen mij: lkkrding:$ 10 voor jou 10 terug ?


    waren paar van die 20 jarigen :|

    Ik word nie egt gepest maar myn ogen zijn altyd ook zwartomlynt en dan kryg ik ook commentaar van gothic,emo enz. mr die lui die pesten daarom zijn gewoon ziek

    btw ;; jij bent harstikkte knap joh x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jaa inderdaad. maar weetje op sugababes, zecht ineens elke jonge tegen mij zo van bijvoorbeeld ze geven mij een tien en ze willen dr 1 terug zeggen ze ineens dit tegen mij: lkkrding:$ 10 voor jou 10 terug ?


    waren paar van die 20 jarigen :|

    Wth is sugababes? x3

    (...)

    thnx x'D, walibi word echt leuk heb er zin in

    Jah zeker en je bent echt niet lelijk & hoe krijg je je ogen zo mooi op gemaakt? O dat kan ik niet !

    xx(H) HVJx3(H)


    I do not hook up.

    (...)
    Wth is sugababes? x3


    is een site waar je mensen bij jou in de buurd kan vinden zeg maar net als hyves ongeveer, maar dan anders.

    (...)

    Jah zeker en je bent echt niet lelijk & hoe krijg je je ogen zo mooi op gemaakt? O dat kan ik niet !

    xx(H) HVJx3(H)


    weeet ik ook niet x'D naja spreek je nog wel :P xxhvj Kirsten(H)