• Heb je er problemen mee dat ik Tokio Hotel fan ben? Moet je tóch de hele tijd 'Tokio Hotel!' roepen als ik langsloop? Kun je het niet hebben dat ik wel ergens voor leef, en dat ik sta voor wat ik leuk vind?
    Denk dan even na. Ik ga toch ook niet jouw dingen af lopen zeiken? Ik loop toch ook niet de hele tijd de naam van jouw artiest achter je aan te roepen? Besteed ik ooit aandacht aan het maken van een Rihanna haatsite? Waarom maak jij wel zo'n ding dan? Waarom zou je aandacht en tijd aan iets besteden waar je een hekel aan hebt?
    Juist. Omdat je geen leven hebt.
    Of, omdat je niet weet wat Tokio Hotel eigenlijk inhoud. Waarschijnlijk heb je alleen 'Monsoon' of 'Ready Set Go' gehoord. En daar maak jij dan je mening; 'Kut-Tokio Hotel' uit op. Ga je Duits leren, en lees de teksten. Dan weet je waar wij voor staan en wat wij mooi vinden. Want wij zijn helemaal niet weg van dat gé-wél-dige Monsoon. Dat is niet waar wij het voor doen.
    En als je het niet doet, dan doe je het niet. Maar dat is jouw keuze. Als je maar weet, dat ik er trots op ben een KUT TOKIO HOTELLER te zijn.
    So don't fuck with us, we don't care

    En wat is jou mening tegenover de haters? (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mijn mening is dat jij helemaal gelijk hebt. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hahah :') Dankje ..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    GOED GEZEGD:D xD


    Sweet dreams will come true.

    YOU'R RIGHT =D


    don't Worry...Be gay.

    Voledig Met Je EEns xD
    Laat DE Tokio Haters Maar Is Een Poepje Ruiken!!


    A Shipwreck In The Sand

    Glijk heb je^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    je hebt zogelyk(lol)

    YAY Tnxx. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Muwhahahahah:P mag ik dit op mijn hyves zetten(A)
    ik neem zelf namelijk nooit de tijd om zoiets te maken xD
    lol:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Amen!

    Goe gezegt! vwala..


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Heb je er problemen mee dat ik Tokio Hotel fan ben? Moet je tóch de hele tijd 'Tokio Hotel!' roepen als ik langsloop? Kun je het niet hebben dat ik wel ergens voor leef, en dat ik sta voor wat ik leuk vind?
    Denk dan even na. Ik ga toch ook niet jouw dingen af lopen zeiken? Ik loop toch ook niet de hele tijd de naam van jouw artiest achter je aan te roepen? Besteed ik ooit aandacht aan het maken van een Rihanna haatsite? Waarom maak jij wel zo'n ding dan? Waarom zou je aandacht en tijd aan iets besteden waar je een hekel aan hebt?
    Juist. Omdat je geen leven hebt.
    Of, omdat je niet weet wat Tokio Hotel eigenlijk inhoud. Waarschijnlijk heb je alleen 'Monsoon' of 'Ready Set Go' gehoord. En daar maak jij dan je mening; 'Kut-Tokio Hotel' uit op. Ga je Duits leren, en lees de teksten. Dan weet je waar wij voor staan en wat wij mooi vinden. Want wij zijn helemaal niet weg van dat gé-wél-dige Monsoon. Dat is niet waar wij het voor doen.
    En als je het niet doet, dan doe je het niet. Maar dat is jouw keuze. Als je maar weet, dat ik er trots op ben een KUT TOKIO HOTELLER te zijn.
    So don't fuck with us, we don't care

    En wat is jou mening tegenover de haters? (:


    You go, girl.^^


    -

    Heb je er problemen mee dat ik Tokio Hotel fan ben? Moet je tóch de hele tijd 'Tokio Hotel!' roepen als ik langsloop? Kun je het niet hebben dat ik wel ergens voor leef, en dat ik sta voor wat ik leuk vind?
    Denk dan even na. Ik ga toch ook niet jouw dingen af lopen zeiken? Ik loop toch ook niet de hele tijd de naam van jouw artiest achter je aan te roepen? Besteed ik ooit aandacht aan het maken van een Rihanna haatsite? Waarom maak jij wel zo'n ding dan? Waarom zou je aandacht en tijd aan iets besteden waar je een hekel aan hebt?
    Juist. Omdat je geen leven hebt.
    Of, omdat je niet weet wat Tokio Hotel eigenlijk inhoud. Waarschijnlijk heb je alleen 'Monsoon' of 'Ready Set Go' gehoord. En daar maak jij dan je mening; 'Kut-Tokio Hotel' uit op. Ga je Duits leren, en lees de teksten. Dan weet je waar wij voor staan en wat wij mooi vinden. Want wij zijn helemaal niet weg van dat gé-wél-dige Monsoon. Dat is niet waar wij het voor doen.
    En als je het niet doet, dan doe je het niet. Maar dat is jouw keuze. Als je maar weet, dat ik er trots op ben een KUT TOKIO HOTELLER te zijn.
    So don't fuck with us, we don't care

    En wat is jou mening tegenover de haters? (:


    Goed gezegt ^^
    Mag ik dat op mijn profiel plaatsen, er erachter zetten dat het van jou komt xD


    ok

    gy hebt zo hard gelijk Ö!


    Erase and Replace

    Amen ^-^

    Ik wordt niet zo veel nageroepen qua dat verder. Ben ook niet heel erg TH-fan ofzo >.< Vind het gewoon wel leuk x'D

    Maar je hebt zo gelijk hea.
    Ik snap sowieso niet waarom mensen zóó verschrikkelijk overdreven moeten doen over muziek. Luister gewoon wat je leuk vind, klaar. Hou je mond over wat je niet leuk vind, krijg je ook geen discussies. Al mogen sommige fans dan ook wel iets minder hyperen om niks. kBedoel; Het zijn nog steeds gwn mensen ofzeu... Doe je zo ook tegen je buurman als 'ie langsloopt? O_ô Ken van die peepz die hebben buiten TH gwn helemaal geen leven -_-' Das best triest :x


    Mew <3

    Weetje wat ik ook vind? Dat de fans de haters wel met rust moeten laten.
    Zoals bijvoorbeeld die anti TH hyve, dat is toch juist goed? Laat ze hun eigen clubje hebben, zolang ze de fans er niet mee lastig vallen.
    Maarja nageroep enzo is wel laag.