• Heb je er problemen mee dat ik Tokio Hotel fan ben? Moet je tóch de hele tijd 'Tokio Hotel!' roepen als ik langsloop? Kun je het niet hebben dat ik wel ergens voor leef, en dat ik sta voor wat ik leuk vind?
    Denk dan even na. Ik ga toch ook niet jouw dingen af lopen zeiken? Ik loop toch ook niet de hele tijd de naam van jouw artiest achter je aan te roepen? Besteed ik ooit aandacht aan het maken van een Rihanna haatsite? Waarom maak jij wel zo'n ding dan? Waarom zou je aandacht en tijd aan iets besteden waar je een hekel aan hebt?
    Juist. Omdat je geen leven hebt.
    Of, omdat je niet weet wat Tokio Hotel eigenlijk inhoud. Waarschijnlijk heb je alleen 'Monsoon' of 'Ready Set Go' gehoord. En daar maak jij dan je mening; 'Kut-Tokio Hotel' uit op. Ga je Duits leren, en lees de teksten. Dan weet je waar wij voor staan en wat wij mooi vinden. Want wij zijn helemaal niet weg van dat gé-wél-dige Monsoon. Dat is niet waar wij het voor doen.
    En als je het niet doet, dan doe je het niet. Maar dat is jouw keuze. Als je maar weet, dat ik er trots op ben een KUT TOKIO HOTELLER te zijn.
    So don't fuck with us, we don't care

    En wat is jou mening tegenover de haters? (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Whaaa, serieus!!
    Wat een geweldige toespraak!!!! (Y)
    Mag ik hem alsjealsjeblieft op mijn site zetten!
    Met jouw naam eronder natuurlijk! ;)


    (K)


    Träume sind wirklich!!

    *applaus*
    'k Sta volledig achter je !

    Ik ben ook 'n overtuigd TH-fan maar ..
    ik probeer het eigenlijk te verbergen voor de buitenwereld ; en dan voel ik mij schuldig tegenover andere TH-fans ..

    Ik durf er gewoon niet voor uit komen.. Een vriendin van me, die er wel altijd voor uitkwam, is in elkaar geslaan door haters die bij me op school zitten en haar rugzak is in 1 van de toiletten gepropt . Vreselijk gewoon .

    Ik wens eigenlijk dat ik zo'n machtige uitspraak als die van jou in de haters hun gezicht kon zeggen, maar dat durf ik niet. Ik ben klein van gestalte enzo ..

    Maakt dit mij een slechte THfan ?
    Nuja ; waar verveel ik je eigenlijk mee ;P
    xX
    You Go Girl !


    /

    Helemaal gelijk!

    Wat is er erg aan om fan te zijn van een groep!??
    Nou helemaal NIKS NOPPES!
    En daarom gaan ze de hele tijd je lastig vallen '¬¬


    Love is in the air'<3

    jij hebt helemaal gelijk meid!!


    Let me be me...

    Gelijk heb gij!:D
    x