• Kennelijk dus, ik mag in alle lessen naast niemand meer zitten, heeft mijn mentor geregeld, hij heeft zelf mijn moeder op gebeld. Gevolg daarvan dat ik altijd te horen ben in de klas. Ik bedoel iedereen praat met elkaar, mijn mentor heeft gewoon een dikke hekel aan mij. En nu zit ik dus elke dag alleen.. Maar ik praat alsnog mee :'D Dus ik vind het geen nut hebben.

    Mogen jullie je Mentor?/Mentrix?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 21:45 ]


    You can run but not hide

    simpel antwoord,
    nee! (krul)

    Bluuuuh dat is echt wel balen ;o leerkrachten die mij verplaatsen vind ik ook niet leuk (nerd)


    Happiness hit her like a train on a track

    Soms.

    Ja. Zij is de eerste leerkracht die echt voor me opkomt. En zij doet tenminste iets tegen de mensen die me pesten.

    Ja, in tegenstelling tot die van vorig jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, want zij is de enige die voor me 'zorgt'. Ik ben namelijk al sinds september ziek.


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, die kan tenminste lachen.
    Die van vorig jaar .. bléh! xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    Jaa, hij is chill & lol :3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ja, soms.
    Maar dat had ik ook haha. Vorig jaar zat ik met drie andere vriendinnen in de klas, en omdat we teveel praatten, werden we elk van ons in een hoek van de klas apart gezet. Goeie tijden.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja =)
    Vervelend dat jij je mentor niet mag... Krijg je volgend jaar een andere?

    Demonlicious schreef:
    Jaa, hij is chill & lol :3


    I need you like a heart needs a beat

    Nee, die van mij is een overdreven trut die mensen voortrekt en een hekel aan me heeft omdat ik echt heel direct ben en ook weet wat ik wil.


    We can only learn to love by loving.

    1x toen mijn mentrix frans gaf stond er dus op zo'n franse tekst '' avec le nouveau cinéma de brad pitt 'staat er & hoe spreekt zij brad pitt uit ? ; :O.. Brat Piet -_-'
    maar verder is ze wel aardig :P.


    ?

    Onze mentrix is al een paar maanden afwezig, omdat ze vorig jaar een ongeluk had gehad, en de klachten zijn terug. Echt jammer, en heel zielig voor haar, want ze was echt hardstikke aardig. Iedereen mocht haar Olke noemen. Maar ze gaf Nederlands dus ik heb 3 lesuren minder per week. (: (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik hou niet echt van hem, hij trekt zich totaal niets van ons aan (ik bedoel, op bezinningsdag was mijn cola in heel mijn boekentas uitgelopen and heeft niets gedaan om me te helpen. Zelfs de WC's niet aangewezen (om de cola uit te spoelen)).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]