• Elke vrijdag om 20:30 op SBS6

    Wie volgt het?
    Praat er hier over.


    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 20:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Achja, de live-shows beginnen volgende week.
    Joker/Andrew ftw.
    Daarna Mike C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet niet waarom, De live shows zijn zo veel spectaculairder vind ik eingelijk :']Want de auditie's waren helemaal niet zo spectaculair eigenlijk, Maarja da's mijn mening x3


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    xFuturex schreef:
    Ik weet niet waarom, De live shows zijn zo veel spectaculairder vind ik eingelijk :']Want de auditie's waren helemaal niet zo spectaculair eigenlijk, Maarja da's mijn mening x3
    Ja, komt ook omdat je dan die slechtere er ook bij ziet :B En de lepelvrouw... die was zó fout ._.
    'Je bent een POES, EEN POES! Poesje mauw...'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)Ja, komt ook omdat je dan die slechtere er ook bij ziet :B En de lepelvrouw... die was zó fout ._.
    'Je bent een POES, EEN POES! Poesje mauw...'.


    Idd, ik denk dat dat het ook is soms vraag ik me af hoe mensen dat durven en dan voor half nederland voor shut staan.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    xFuturex schreef:
    (...)

    Idd, ik denk dat dat het ook is soms vraag ik me af hoe mensen dat durven en dan voor half nederland voor shut staan.
    Ja echt, hh. Serieus... En poor dog :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)Ja echt, hh. Serieus... En poor dog :C

    we blijven elkaar steeds quoten :'D
    Idd, Maarja niemand had ook verwacht dat die hond echt ging miauwen ofzo. IK vraag me af of dat niet gewoon doorgestoken kaart was ofzo.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ja damn, ik stop met quoten :'D
    Wie geloofde daar nou wel in? :') Ik niet in iedergeval... En je weet maar nooit bij SBS6. Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik las ookal dat Joker door SBS6 was verzonnen en dat ze Andrew zelf extra niet door lieten gaan. Maarja...


    I live for the applause, you will die for it.

    Tja ik denk dat dat het ook is.
    Want Andrew kan niet als zich zelf en de Joker daar staan in de Live Shows, dus lijkt het me logish dat ze Andrew niet door lieten gaan en de Joker wel. Aangezien ze vast hebben gezien hoe een suc6 het was met Vincent vorig jaar dat ze veel kijkcijfers hadden. das vast de reden dat ze ook volgens hun ''2 apparte'' gevallen er in zetten en dan dit jaar The Joker en She-Mask. Wie weet is er volgend jaar wel een He-Mask en een Hulk XD


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    LMFAO een hulk :'D
    En dan zeker Spiderman, Wolverine en Batman erbij. :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Jaa :'D
    En dan ga ik mij verkleden als een reuze lepel en lepels laten vliegen(nerd)


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik raak nu wel een beetje off-Topic maarja XD


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik ga opeens even over iets anders beginnen >;3
    Ik vind die grijns van Fillipart ofzo echt geweldig, die ogen, eerst lag ik er helemaal dubbel om ._. Mam vroeg zelfs of 't wel helemaal goed met me ging x]


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Ik ga opeens even over iets anders beginnen >;3
    Ik vind die grijns van Fillipart ofzo echt geweldig, die ogen, eerst lag ik er helemaal dubbel om ._. Mam vroeg zelfs of 't wel helemaal goed met me ging x]

    Idd Hij's echt grappig XD


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Is dat hij die vertelde dat hij naar de keukenla rende, het helemaal over de grond smeet en dan zo héél dom naar een lepel keek? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Is dat hij die vertelde dat hij naar de keukenla rende, het helemaal over de grond smeet en dan zo héél dom naar een lepel keek? :')


    Ik zou het niet weten maar volgens mij wel :'D Ik haal al die mensen meestal door elkaar


    I'll decide when to die,until then let me life my way