• Yoooo Mensen!

    Ik ga een Nieuwe serie en die heet:YouR Life As The Daughter Of Linkin Park Singer Chester Bennington. But What Happens When You Moved From USA to Germany and Bill en Tom Met??[THStory]

    Ik zOek nog een Paar Mensen Die erin Willen Spelen!

    Je kunt je Opgeven Voor deze rollen:

    Bill's WareLiefde is BilLHisBitCh(ik dus)

    Vriendin Van Bill waarMee het uitgaat Later door Ruzie:xBOS

    Tom vriendin waarmee het ook later uit mee gaat:RockStar23

    Tom’s Ware Liefde:Flo

    Gustav's ware Liefde:kimlovesTH

    Georg'sware Liefde:xMichKaulitz


    Info wat je Moet invullen dan!
    Naam:
    Leeftijd:
    KleurHaar:
    Karakter:
    TatOo:
    Een Foto Met Hoe je der uit ziet!



    Ik heb geen Mensen Meer Nodig! sorry voor de mensen die een rol wouden mr het niet kregen!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Neej Nog niet.Ik zoek nog 1 rolletje geloof ik als tijdelijke vriendin van Tom waarmee het uitgaat door ruzie dusss


    Wie zou je daar voor kunnen nemen?? Zoek je vriendenlijst is af, misschien zit daar iemand tussen??


    Live life limitless.

    (...)

    Wie zou je daar voor kunnen nemen?? Zoek je vriendenlijst is af, misschien zit daar iemand tussen??


    wil Jij anderssssss.Jij zit in me vriendenlijste en je speelt in al mijn quizenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    wil Jij anderssssss.Jij zit in me vriendenlijste en je speelt in al mijn quizenxD


    Jha doe maar, en verzin maar een paspoortje. Als ik er maar niet als een barbietrut uit moet zien.


    Live life limitless.

    (...)

    Jha doe maar, en verzin maar een paspoortje. Als ik er maar niet als een barbietrut uit moet zien.


    whahah Natuurlijk niet.je mag de info ook gwn zelf vertellen.ik bedoel ik ga denk ik doen dat Jij een Nicht van me bent die met Tom heeft en als het uit is dat je nog steeds voorkomt in me serie!is dat Mischien leuk?.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah Natuurlijk niet.je mag de info ook gwn zelf vertellen.ik bedoel ik ga denk ik doen dat Jij een Nicht van me bent die met Tom heeft en als het uit is dat je nog steeds voorkomt in me serie!is dat Mischien leuk?.


    Ja dat is goed, naar waar moet ik de info sturen ik bedoel in een pb of gewoon hier?? En euh een foto, hm daarover moet ik nog efjes denken


    Live life limitless.

    (...)

    Ja dat is goed, naar waar moet ik de info sturen ik bedoel in een pb of gewoon hier?? En euh een foto, hm daarover moet ik nog efjes denken


    oow het maakt niet uit waar je het stuurt.het mag voor jouw in een PB als je dat liever wilt of gwn hier.de keuze is aan jOuw!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    LAATMAAR.

    (...)

    oow het maakt niet uit waar je het stuurt.het mag voor jouw in een PB als je dat liever wilt of gwn hier.de keuze is aan jOuw!


    Ik stuur het door in een pb, is da goe??


    Live life limitless.

    (...)

    Ik stuur het door in een pb, is da goe??


    jupz is zeker goed!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Drop je hier als ie af is?


    Music is the new sex

    (...)

    jupz is zeker goed!


    Ik heb het door gestuurd, is het goed??


    Live life limitless.

    hoiii(flower)
    Naam: Tessa^^

    Leeftijd: 16

    KleurHaar: Blond met zwarte plukjes ^^

    Karakter: Blij, emo ^^ en liefff(A)

    TatOo: Een roosje (flower)

    Een Foto Met Hoe je der uit ziet!

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=62278

    het maakt me niet uit welke rol ^^

    Drop je hier als ie af is?


    Jup!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jup!


    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    En snel voort doen he


    Live life limitless.

    En hoe ver zit je al??


    Live life limitless.