• ja de tittel zegt ut

    het boek en de fil;m

    Euhm... Nee


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik heb het wel eens ergends gezien en het gaat over een meisje van 15 die door een soort demon een put in word getrokken... dan komt ze in een andere wereld terecht en ontmoet ze inuyasha..tochxD

    I love anime(hoera)

    Nop x)


    Tanya is de beste.

    Nooit van gehoord O.o


    Bored.

    Jap, maar allen qua naam. 0:]


    we were young but we were blind.

    ik heb het wel eens ergends gezien en het gaat over een meisje van 15 die door een soort demon een put in word getrokken... dan komt ze in een andere wereld terecht en ontmoet ze inuyasha....toch

    yep alleen uh het verhaal begint eerst met inuyasha en kikyou inuyasha krijgt de shikon no tama dan schiet kikyou inuyasha aan de boom dan gaat ze dood met de shikon no tama daarna komt e in tokyo en dan is de kat kwijt moet e die halen en dan komt ze bij de put e word er ingetroken door een geest demon e komt dan in de wereld van inuyasha nou verder zeg ik niks meer want dan moet je maar het boek of de film kijken of mijn quizen doen als ik ze af heb

    IK:D

    ws er vroeger fan van;)


    I want my bloody cheese now!^^

    http://www.imonline.nl/Kikyo
    hier vind je dingen over inuyasha

    (...)
    yep alleen uh het verhaal begint eerst met inuyasha en kikyou inuyasha krijgt de shikon no tama dan schiet kikyou inuyasha aan de boom dan gaat ze dood met de shikon no tama daarna komt e in tokyo en dan is de kat kwijt moet e die halen en dan komt ze bij de put e word er ingetroken door een geest demon e komt dan in de wereld van inuyasha nou verder zeg ik niks meer want dan moet je maar het boek of de film kijken of mijn quizen doen als ik ze af heb


    dan had ik toch een beetje gelijk!_O__O__O_

    (A)

    Ng nooit van gehoord :S

    xxD

    mijn eerste quiz is af van inuyasha

    Ehm..nee =D


    In your Shadow i can Shine

    nop sorry, ken ik niet x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ne nie echt