• ik ben een story begonnen:
    a Twilight vampire at Cirque du freak
    ik zoek nog rolletjes voor:
    -5 nieuwe freaks
    -1 andere twiligt vampier

    vul in:

    freak:

    naam:
    achternaam;
    speciale gave of bijzonderhijd;
    eventuele vriend bij het cirque;
    bij het cirque gekomen op de manier:
    waarom bij et cirque:
    karakter:

    vampier:
    naam;
    eventuele gave;
    karakter;

    Door cutewolf!!!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 16:15 ]


    stay Nyappy

    vampier:*ik weet neit wat je bedoeld maar*vegetarier
    naam; Jamie
    eventuele gave; ik kan zien of mensen leigen ne haarkleur veranderen
    karakter; aardig lief behulzaam snel bezorgd slim

    naam:Sanne
    achternaam;Snowly
    speciale gave of bijzonderhijd;kan door alles heen zien, horen, en voelen, en is extreem lenig
    eventuele vriend bij het cirque;zelf verzinnen?
    bij het cirque gekomen op de manier:ze was extreem lenig, haar ouders waren heel erg arm, en wilde haar kwijt, dus verzonnen als smoesje dat ze zo goed was dat ze wel moest.
    waarom bij et cirque:lees hier boven
    karakter:
    lief, soms kattig, vind zichzelf af en toe de beste, bijdehand,

    nog info over de jongen laat het me maar weten!:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    naam: Naomi
    achternaam; Icequeen
    speciale gave of bijzonderheid; Kan zien als iemand liegt (ook als hij liegt in zijn gedachten) en kan dan zien wat de waarheid is
    eventuele vriend bij het cirque; Jasper (mag dat ook als vriendje worden? (A) (H)
    bij het cirque gekomen op de manier: Ze werdt opgejaagt door haar vader en moeder omdat ze haar wilde vermoorden...
    waarom bij et cirque: (Ze is stiekem verliefd op Jasper (H))
    karakter: Aardig, Lief, Zorgzaam maar kan ook erg boos worden en kan zich dan niet houden. Als ze boos wordt worden haar nagels heel lang.


    Queen of Hell is my name

    tiepmiep95 schreef:
    naam: Naomi
    achternaam; Icequeen
    speciale gave of bijzonderheid; Kan zien als iemand liegt (ook als hij liegt in zijn gedachten) en kan dan zien wat de waarheid is
    eventuele vriend bij het cirque; Jasper (mag dat ook als vriendje worden? (A) (H)
    bij het cirque gekomen op de manier: Ze werdt opgejaagt door haar vader en moeder omdat ze haar wilde vermoorden...
    waarom bij et cirque: (Ze is stiekem verliefd op Jasper (H))
    karakter: Aardig, Lief, Zorgzaam maar kan ook erg boos worden en kan zich dan niet houden. Als ze boos wordt worden haar nagels heel lang.

    Sinds waneer zit er een Jasper bij het Cirque?


    stay Nyappy

    freak:

    naam:Kim
    achternaam;Von vee
    speciale gave of bijzonderhijd;is heel flexibel
    eventuele vriend bij het cirque;die ene die in een slang kan veranderen ik ben zijn naam vergeten xD
    bij het cirque gekomen op de manier: Mijn ouders hebben me achtergelaten bij Cirque
    waarom bij et cirque:Omdat het anders is, en geweldig
    karakter: lief, aardig, anders, behulpzaam, en gaat voor haar vrienden door het vuur

    Moet je ook een foto ?


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    freak:

    naam:Kim
    achternaam;Von vee
    speciale gave of bijzonderhijd;is heel flexibel
    eventuele vriend bij het cirque;die ene die in een slang kan veranderen ik ben zijn naam vergeten xD
    bij het cirque gekomen op de manier: Mijn ouders hebben me achtergelaten bij Cirque
    waarom bij et cirque:Omdat het anders is, en geweldig
    karakter: lief, aardig, anders, behulpzaam, en gaat voor haar vrienden door het vuur

    Moet je ook een foto ?

    mag,hoeft niet:ik zou et wel prettig vinden...
    Bedoel je Evra?


    stay Nyappy

    freak:

    naam: Tifa
    achternaam: Andsum
    speciale gave of bijzonderhijd: Ze is een heel snel persoon, kan dingen naar haar toe trekken [/kleine voorwerpen als mobieltjes, pennen, etc.] met 1 knip in haar vingers, kan voor kleine afstanden van 5 meter telepoteren [/Like flitten, maar dan voor kleine afstanden]
    Als het te veel is, kies maar 1 van de dingen
    eventuele vriend bij het cirque: Komt Crepsly [/goed geschreven?] er in voor? Dan Crepsly ^^
    bij het cirque gekomen op de manier:
    waarom bij et cirque: Omdat ze anders was, en een beter leven wou leiden dan elke avond ruzie met haar ouders die uiteindelijk opgegeten zijn door de wolfman bij het Cirque [/Zo is ze in contact gekomen met het Cirque]
    karakter: Snel in alles, lief, behulpzaam, hyperactief, redelijk slim. Laat haar vrieden nooit zitten.

    Foto nodig? Zoek op Final Fantasy Tifa, en anders heb ik er al wel 1tje voor je ;-)
    Disse ^^


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    rol: freak natuurlijk x]

    naam: Samantha Turquoise
    achternaam; McKensy
    speciale gave of bijzonderheid; Ze is een 'angel shifter', wat betekent dat ze in elk willekeurig dier kan veranderen, wanneer ze maar wilt, anders dan wereshifters, die maar in één dier kunnen veranderen -weerwolven enz-. Het angel gedeelte slaat op het feit dat ze vleugels kan 'laten groeien'. Dat behoort niet bij haar shifter gave.
    eventuele vriend bij het cirque; geen, denk ik :X Ze zou het wel willen, maar ze is vrij verlegen en heeft er geen x]
    bij het cirque gekomen op de manier: Ze reisde al een tijdje in haar eentje rond en voelde zich nogal eenzaam. Ze is neergeschoten toen ze een keer aan het vliegen was en kwam vlak bij het Cirque terecht, waar ze haar verzorgd hebben.
    waarom bij et cirque: Na lang twijfelen besloot ze dat ze bij het Cirque wou blijven. Ze vond de mensen aardig en voelde zich er op een vreemde manier heel erg thuis, iets wat ze nog nooit heeft gehad in de 17 jaren die ze nu leeft.
    karakter: Lief, aardig en verlegen. Ze vertrouwd mensen te snel, maar als het dan weer op normale mensen aankomt is ze toch ook wel bank voor hen, aangezien ze haar vaak onrecht hebben aangedaan. Als ze mensen als vriend ziet, zal ze alles doen om diegene te helpen. Ze kan erg hyper zijn af en toe en is nogal nieuwsgierig. Ze is erg slim, heeft een fotografisch geheugen en houdt van lezen en schrijven. Ze kan ook niet zonder muziek en kan gitaar spelen.

    foto: klik

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 11:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    wolfspirit schreef:
    (...)
    mag,hoeft niet:ik zou et wel prettig vinden...
    Bedoel je Evra?


    JAAAH ik bedoel Evra ^^ (H)

    KLIK VOOR DE FOTOOO !!!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey