• Ik ben benieuwd, wat jullie voor opleiding doen/willen worden later n__n.

    Psychologie


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dierenarts/Assistent.
    Dat wordt heel veel leren (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Model, actrice of modeontwerper.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik wil denk ik een kledingwinkel met mijn vriendin [zoals de London en NewYorker]
    óf
    ik wil iets met paarden want daar ben ik eigenlijk vanaf mijn achtste al mee bezig en ik zou niet zonder kunnen :]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 18:37 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ben er nog lang niet uit.
    Maar het ziet er nu naar uit dat ik óf psychologie óf internationale betrekkingen&organisaties ga doen (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Weet ik nog niet. Iets met tekenen of games.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil graag iets doen met het menselijk lichaam of natuurlijk zingen of dansen, maar dat is een droom die moeilijk te verwezenlijken is


    We can only learn to love by loving.

    elektricien,dat is ook de richting die ik nu volg.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2010 - 18:40 ]


    I need you like a heart needs a beat

    You tell me (baby)
    Ik weet et begot ni, en ik moet nu al gaan werken maar ik weet ni wa ik wil worden..
    En ik heb ook geen zin om elke maand ergens anders te beginnen..
    HElp (huil)


    Stop wishing, Start doing..

    Nou, misschien iets met kindjes in een ziekenhuis.
    Visagiste of hoe je dat schrijft, is ook wel leuk. Maar dan moet je veel reizen en dat wil ik niet. Ook is het een beetje zonde van mijn opleiding. (VWO)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Design. Architectuur of grafisch design ofzo [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb dromen over opleidingen die niet te verwezenlijken zijn. Verder twijfel ik tussen bio-ingenieur, psychologie of rechten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar weten jullie hoe ik visagiste kan matchen met mijn wensen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dierenverzorger(ben ik nu een opleiding voor aan het doen) en archiologie ofso

    Tranquillity schreef:
    Ik heb dromen over opleidingen die niet te verwezenlijken zijn. Verder twijfel ik tussen bio-ingenieur, psychologie of rechten.
    Wat zijn die niet te verwezenlijken dingen? =3


    Only losers can act the way you do