• Jaja Poeperds rietjes zijn gevaarlijk vooral als ze in een flesje met ice tea zitten. Gisterenavond maakte ik brubeltjes in mijn ice tea en alles vloog omhoog. Recht in mijn oog. Pijnlijk want het prikte. Natuurlijk mijn vriendin zag alles gebeuren en die hield maar niet op met lachen. Toen liep ik daar rond met een oog vol mascara en dat andere niet. x) Echt gebeurd mensen! Gelukkig zagen die knappe jongens het niet gebeuren anders zou ik echt door de grond zakken! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    whahahaah Ik lach me dood.maar wel pijnlijk man.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    haha

    Whaha, och arme jij!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    whahahah XD

    Wahahahah ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik raad jullie dus aan om dat niet te doen. Dus niet door je rietje blazen want dan is je oog verpest of ziet hij helemaal rood en zitten je kleren onder de ice tea! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    So zielig je wordt aleen mr uitgelachenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    So zielig je wordt aleen mr uitgelachenxD

    Ik ben ook Zielig ! x)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Awwh.
    Nou, bedankt voor je goede raad. :'D


    we were young but we were blind.

    (...)
    Ik ben ook Zielig ! x)



    whahaha!Okaaj Mensen Niet Uitlachen.Ik weet Ongeveer Hoe dat Voelt en dat is Pijnlijk.aleen had ik tandpasta in me ooogxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OCHERM :O

    Medelijden (flower)

    (...)


    whahaha!Okaaj Mensen Niet Uitlachen.Ik weet Ongeveer Hoe dat Voelt en dat is Pijnlijk.aleen had ik tandpasta in me ooogxD

    xD Hoe doe je dat? Er te hard op duwen?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    xD Hoe doe je dat? Er te hard op duwen?


    Jup en toen splassssss in me oog.jesus me oog was focking 3 dagen rood man en traande vetxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jup en toen splassssss in me oog.jesus me oog was focking 3 dagen rood man en traande vetxD

    Aah ik heb super veel medelijde met jou. Maar ik heb niet alleen ice tea in men oog gehad ik heb zelf een verdomde spijker in men voet gehad!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)