• om me om 04.54 wakker te smsen haha. Meestal slaap ik er gewoon doorheen, omdat ie op stil staat, maar nu werd ik er ineens toch wakker van. En toen heb ik tot half 6 met hem liggen smsen, en toen ging ik weer verder slapen (krul)

    Nog meer mensen die smsjes op rare tijdstippen krijgen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whahaha, ik wel soms ene van Sharona toen ik nét lag te slapen, maar dat ik dan misschien om 11uur ofzo.

    Voortdurend. Maar gelukkig wordt ik echt nooit wakker van een sms :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Voortdurend. Maar gelukkig wordt ik echt nooit wakker van een sms :')

    Ik normaal ook nooit :'D Maar nu wel, en dat vond ik nieteens zo erg :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha ja. Mijn vriend sms'te me een keer wakker omdat zijn favoriete voetbal team [vraag me niet welke] op televisie was en scoorde. Ghehe, ik had er maar niet op gereageerd. En toen ze uiteindelijk gewonnen hadden sms'te hij niet maar belde hij me wakker.
    Ach ja, jongens met hun voetbal ._.


    Scream for mercy!

    Ik werd eens rond 1 uur 's nachts gebeld door een jongen. Fijn. Ik schrok met BTW helemaal dood.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:02 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    hahha x'D
    ja soms 's nachts om 00:00


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik was net in slaap gevallen, smst een meisje me wat ik eigenlijk niet mocht.


    Think before you act.

    Ja.
    Dan slaap ik net, dan hoor ik m'n telefoon trillen, en dan sms ik dat die niet moet smse, en dan smst zijn vriend. En dan een uur later belt die ene gast weer, haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik krijg er heel vaak tussen 00 - 3uur ;p

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 19:23 ]


    -

    meeste mensen slagen erin om me rond 3u wakker te sms'n in het weekend
    dan lig ik al een 2-3u te slapen,, de rotzakken Ö

    Detain schreef:
    hahha x'D
    ja soms 's nachts om 00:00

    dat had ik gister ook x'D

    Ik zet mijn gsm uit,ik hoor daar toch niets van. Kan ik hem ineens uit zetten.

    Toen ik met mijn moeder in Londen was een paar jaar geleden, belde een jongen uit m'n klas me toen opeens wakker.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Van donderdag op vrijdag een 'gefeliciteerd met je 16e' berichtje om 5 voor 12
    Zaterdag morgen om 3 uur.

    Ik zet mijn gsm 's nachts af.