• HAHA. Ik en Ivy zitten op msn over Justin Bieber te praten en dat hij eruit ziet als een klein kind tussen de 8-10. En dan als we hem tegen zouden Ievs dan zou zeggen 'Ben je je moeder kwijt? laten we haar maar even gaan zoeken' En dan ze hem zou aaien :3 Ik zou hem eerder keihard uitlachen en de slappe lach krijgen, maar dat idee van haar staat me ook wel aan. Dus misschien zou ik wel zeggen; 'Oh hoi, klein kindje. Hoe oud ben je?' 'Vijftien' 'ECHT NIET! '

    Wat zouden jullie doen?
    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hem slaan.
    Eh, nee, zijn luier verschonen

    Ik zou als eerst kijken of zijn haar echt is, het lijkt er net zo opgezet. En daarna geef ik hem aan mijn 11-jarige nichtje die fan van hem is ;x


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Ehm, niks. Denk ik xd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    KimDIAMOND schreef:
    Ik zou als eerst kijken of zijn haar echt is, het lijkt er net zo opgezet. En daarna geef ik hem aan mijn 11-jarige nichtje die fan van hem is ;x

    -plat-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hem vaag aankijken en dan bij het grofvuil zetten?:"X


    .

    KimDIAMOND schreef:
    Ik zou als eerst kijken of zijn haar echt is, het lijkt er net zo opgezet. En daarna geef ik hem aan mijn 11-jarige nichtje die fan van hem is ;x

    HAHA
    x3
    Oh jonge, ik zou gewoon proberen zijn pruik eraf te trekken XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naar beneden kijken en hem uitlachen, aangezien hij 15 is en tien cm kleiner als mij is ;3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik zou zeggen; 'Hoi'
    En dan zijn gitaar afpakken, en wegrennen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik zou 'm waarschijnlijk doodleuk voorbij lopen.


    Life is hard and then we die

    Uitlachen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    argh jullie zijn gemeen! x] ik zou hem omhelzen <3


    You are beautiful, you are love.

    xTinkerbellx schreef:
    argh jullie zijn gemeen! x] ik zou hem omhelzen <3


    Dat zou ik ooknog doen ja, en dan z'n portomonee stelen, en z'n gitaar, én dan pas wegrennen.


    Smiling but close to tears.

    Twee jaar geleden was ik op vakantie met een vriend, die nogal jong lijkt. Er komt een ober naar hem en begint hem ineens te masseren en vraagt: "How old are you? Six?" "No, eleven." Toen trok de ober een shitface, rende weg en kwam nooit meer terug. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Ik zou hem hoogstwaarschijnlijk niet eens herkennen ;x

    En zo wel, dan zou ik zijn handtekening vragen en met hem op de foto gaan zodat ik iedereen jaloers kan maken :Y)

    En ik zou hem zijn hand schudden want ik ben ook klein [a]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 19:37 ]


    Scream for mercy!

    Ik zou z'n teddy beer afpakken en dan wegrennen:9~


    ailoveejoee.