• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    -– Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Gereserveerd
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ?Thessalhydra
    ––
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan



    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 14:31 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oeh, mag ik een mannelijke crimineel? Love the idea ^^


    El Diablo.

    Oef zo gaaf. Mag ik voor nu even een vrouwelijke crimineel claimen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maluma schreef:
    Oeh, mag ik een mannelijke crimineel? Love the idea ^^


    Yes!!!! Jij altijd, ik dacht ( en stiekem hoopte ) al dat je mee zou doen :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hopps schreef:
    Oef zo gaaf. Mag ik voor nu even een vrouwelijke crimineel claimen?


    Oui oui, c'est bon!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Yes!!!! Jij altijd, ik dacht ( en stiekem hoopte ) al dat je mee zou doen :Y)


    Hahah naww c: Je weet dat ik er altijd ben om een knappe crimineel te spelen :Y)


    El Diablo.

    Doe mij maar een paar knappe criminelen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik een vrouwelijke politie agent?


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Can I get a female criminal c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik nog een vrouwelijke crimineel?

    Edit: Ik zou toch liever een mannelijke hebben. ;3

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 0:17 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Me, me, me! :Y) Oke, ik ben misschien een beetje enthousiast hiervoor.

    * kuchum * Beiden (zowel mannelijk als vrouwelijk) graag gereserveerd houden voor mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik een vrouwelijke crimineel?

    Edit: Mocht dit niet meer mogelijk zijn dan heel graag een agente (maar het liefst een crimineel)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 9:40 ]

    Aah deze is zo gaaf. Een oud personage van mij zou hier perfect bij passen, met wat aanpassingen natuurlijk.

    Ik heb schrijven alleen heel lang op een laag pitje gezet en moet er echt weer in komen. Is dat een probleem?

    Ik wil dan graag een undercover agente.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 10:01 ]


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Mag ik een jongedame reserveren gheheh ^^
    Geef mij maar een Undercover (:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2017 - 9:38 ]


    I have seen my own sun darkened

    Vanmiddag ga ik even alles invullen en nakijken!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zynthra schreef:
    Aah deze is zo gaaf. Een oud personage van mij zou hier perfect bij passen, met wat aanpassingen natuurlijk.

    Ik heb schrijven alleen heel lang op een laag pitje gezet en moet er echt weer in komen. Is dat een probleem?

    Ik wil dan graag een undercover agente.


    Dat is helemaal geen probleem! Als je daarbij hulp nodig hebt I'm always here, en wil je vrouwelijk of mannelijk? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.