• De stelling van vandaag luidt:
    Modellen op foto's moeten niet meer bijgewerkt worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Uuuh.. was dit niet al een stelling van laatst?
    Anywho, nog steeds mee eens.


    Life is hard and then we die

    Alleen bijvoorbeeld puistjes, of de huid. Meer niet


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    als er iets niet goed is mag dat wel, vind ik...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Tjaa,hangt ervan af waarvoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    Uuuh.. was dit niet al een stelling van laatst?
    Anywho, nog steeds mee eens.


    you were born original don't die as a copy

    Nu nog een topic van Tara o_o En deze is inderdaad al geweest ;p Maar ach, ik ben 't er wel mee eens in ieder geval :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ze mogen best bewerkt worden maar niet te erg. Dingen als oneffenheden, oogkleur enzo mogen wel veranderd worden maar het figuur niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moedervlekjes ofzo nog wel, maar het lichaam niet.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Italie schreef:
    Alleen bijvoorbeeld puistjes, of de huid. Meer niet


    Stay calm and be a directioner.

    Springbreak schreef:
    Oneens, ze mogen best bewerkt worden maar niet te erg. Dingen als oneffenheden, oogkleur enzo mogen wel veranderd worden maar het figuur niet.

    mee eens!!!!!!!!

    Van mij mogen ze wel bewerkt worden. Maar niet té fel. + het zou ook handig zijn (voor de mensen die zich dan onzeker gaan voelen) om er bv. een klein teken op te zetten, zodat je weet dat de foto bewerkt is.


    You’re falling into history.

    Voor de mensen die zich afvragen hoe het kan dat er nu nog een topic door Tara geplaatst word:Y):
    We kunnen stellingen in een lijst plaatsen. Deze komen dan onder elkaar te staan in een lijst, aangezien er meerdere suggesties zijn duurt het een poos voor deze misschien geplaatst worden. Vandaar dat er nu nog een topic van Tara tussen staat :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens, het is wat het bedrijf wilt en anders krijgen ze weer gezeur van: Iel ik zie rimpels etc. En we zijn het toch al gewend dat ze bewerkt zijn


    Today will be Girl's Day party with you~

    100% mee eens:)
    die foto's van modellen zijn altijd zoooo fake :)
    want je hebt ook onzekere mensen
    en als die altijd op zo'n cover van een tijdschrift perfecte mensen zien staan, ja dan kan het wel zijn dat hun zelfvertrouwen de grond in zakt
    ik vind dat ze het niet mogen bewerken want zover ik weet, niemand is perfect, ook al die modellen niet


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.