• Na een aantal jaar heeft de auteur besloten een spin-off triologie te schrijven, genaamd: The Vampire Diaries: The Return.

    Deze triologie bestaat uit:

    The Return: Nightfall
    The Return: Shadow Souls ( Deze wordt verwacht op 16 maart 2010 )
    The Return: Midnight ( Deze wordt verwacht in 2011 )

    Samenvatting per boek;


    The Awakening
    Elena is een goede studente op school. Ze is wat jongens willen, en wat meisjes willen zijn. Elena is gewend aan dingen krijgen die ze wil. Wanneer ze de knappe Stefan ontmoet probeert hij haar te weerstaan, omdat hij bang is dat ze achter zijn geheim komt. Hij is namelijk een vampier. Stefan heeft veel schuldgevoelens over zijn verleden en zijn hoofd zit vol met dingen die Damon, zijn broer, kan doen tegen de mensen waar hij van houdt. Elena komt er snel achter dat ze tussen twee broers in zit en is in gevaar.



    The Struggle
    Elena komt er al snel achter dat het enige wat gevaarlijker is dan verliefd zijn op een vampier, gewild worden door twee vampiers is. Terwijl Stefan er alles aan doet om zijn dorst te onderdrukken, blijft Damon proberen Elena's hart te veroveren. Een gevaarlijke wending dwingt Elena er toe haar sterfelijkheid te riskeren om een van haar onsterfelijke huwelijkskandidaten te redden.


    The Fury
    Elena probeert zich aan te passen aan de consequenties die er waren toen ze Stefanbeloofde met hem te trouwen Door deze keuze transformeert ze in waar ze ooit bang voor was, maar ook heel graag wil. Als een slechte 'Kracht' naar hun stad komt om al zijn/haar soortgenoten uit te roeien, worden de jagers nu zelf opgejaagd. Stefan, Elena en Damon moeten samenwerken om hem tegen te gaan.


    Dark Reunion
    Elena probeert haar vrienden te waarschuwen dat ze in gevaar zijn, maar is niet sterk genoeg om hen te redden van de tragedie die Fell's Church te wachten staat. Als het lot ineens omdraait wordt Elena herenigd met haar ware liefde. Nu heeft ze misschien een tweede kans op het leven waar ze altijd van droomde.


    The Return: Nightfall
    Elena wordt meer dan ze ooit was. Met krachten en gaven die ze heeft gekregen na haar dood, creeërt ze een ongelooflijke kracht die haar onweerstaanbaar maakt, als vampier zijnde. Nieuwe 'slechterikken' en oude verslavingen wachten op Elena, en de krachtige broers die haar ooit beschermden, worden nu verwacht om te vechten tegen een kwaadaardig schepsel die Elena dood wil hebben.

    Ik ga ze zeker kopen als ze zijn uitgebracht in het Nederlands! (:

    & Ga hier niet zeuren van 'oh dat lijkt op twilight, naaperij' etc etc.. Want dat is niet ZO! The Vampire Diaries bestaat al sinds 1991 (de boeken,)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil ze wel lezen, maar eerst de andere vier delen :Y)
    En dan wil ik ze in 't Engels lezen ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind de serie wel leuk maar ik ben nog niet meteen van plan om de boeken te kopen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb het gisteren gezien, en ik vond het echt leuk. Terwijl ik normaal helemaal niet van dat vampiren gedoe hou :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb gisteren gekeken en ik vond het geweldig en leuk ^^ En de boeken lijken me ook leuk om te lezen :D


    You can run but not hide

    Onder welke naam kan je deze boeken vinden bij die bieb? Ik kan ze niet vinden...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zag gister die serie! Ik vond het vet leuk, ben nu ook wel van plan de boeken te gaan lezen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    weetje wat ik wel raar vind?

    Ze hadden gewoon eerst de vampire diaries gewoon bekend moeten laten maken, aangezien het in 1991 ookal bestond.
    Want zo LIJKT het wel na-aperij van Twilight ;)


    edit; Ik heb het gisteren gezien, ik vond het wel leuk trouwens !:9~

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 16:57 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb het gisteren niet gezien maar ik wil de boeken wel gaan lezen :]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ze lijken met vet leuk ik heb seizoen 1 van de serie al gezien die is ook vet leuk.

    xx c


    blond,blauw ogen, 1.68

    Ik heb de eerste 4 delen nu hier liggen maar ik heb er maar steeds geen tijd voor en dat vind ik zonde :(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil die boeken lezen en als er van die boeken die nog moeten uitkomen,afleveringen van komen,dan wil ik die zien._O_


    I need you like a heart needs a beat

    xlolx schreef:
    ze lijken met vet leuk ik heb seizoen 1 van de serie al gezien die is ook vet leuk.

    xx c


    Ik heb ook alle afleveringen gezien, en ik vondt het zo sweet dat Elena, Damon een knuffel gaf om hem te troosten <3.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    I wanna read them ;o


    When you can live forever, what do you live for?

    Laten we hopen dat deze sneller vertaald worden dan de boeken van Twilight.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ah vet ik wist niet dat er boeken van waren ik ken het al wel tot aflevering 14 maar de boeken lijken me echt mooi. ik weet meteen wanneer ik ze wil (A)


    Edward Cullen (L)