• Want iedereen die ik ken krijgt kaarten en ik krijg ze nooit. En dan voel ik me altijd heel kut. Ik vervloek Valentijnsdag nog is. En dan komt onze school ook nog met die vet onoriginele rozen actie, waar al mijn vriendinnen aan mee doen.

    Het is officieel valentijnsdag suckt, voor mij dan.


    We can only learn to love by loving.

    Haha, wij geven altijd lolly's aan elkaar. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Voor mij ook.
    Bij ons op school ook met die kutrozenactie.
    Wij gaan samen Valentijnsdag vervloeken. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Voor mij ook.
    Bij ons op school ook met die kutrozenactie.
    Wij gaan samen Valentijnsdag vervloeken. (krul)


    Ja, goed plan =3


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt helemaal gelijk, valentijnsdag suckt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik sta erop dat ik dit jaar wel een goede valentijn krijg.
    Al slaap ik dan wel bij een vriendin, ik wil en moet de 14e bij mijn vriend zijn ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Bij ons kun je rozen & lolly's.

    Mijn vriendin en ik krijgen nooit wat, dus hebben we besloten gewoon een roos voor elkaar te kopen : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoop dat ik een roos krijg, maar zal wel niet. Nah, van een jongen dan, een vriendin en ik gaan er een naar elkaar sturen. HAHA. En ik krijg ook nooit kaarten, maar vroeger toen ik verkering had, kwam mijn ex en zelfgemaakte appeltaart brengen, om me vervolgens mee naar de film te nemen. Goede tijden =3

    Ik pas. (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind dat hele Valentijnsdag gewoon nergens op slaan. Waarom zou je alleen op die datum laten zien dat je van iemand houdt, terwijl je daar ook 364 andere dagen voor hebt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niemand van mijn vriendinnen (including me) hebben ooit een Valentijnskaart gekregen. Wij geven elkaar gewoon een roos.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben stiekem tog wel benieuwd of ik iets van mijn vriend krijg (A)
    Ik ga hem denk ik een lief kaartje sturen :)


    I solemny swear i am up to no good

    Je bent niet alleen. En met die rozenverkoop hebben we hier ook op school,maar ik doe niet mee,nooit gedaan.

    Bij ons zijn het ook roosjes, haha :'D en ik haat valentijn zowizo, zonder reden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    The same here ö Als je naar hier komt, dan koop ik een bos roze voor je, goed ;D?

    Wij hebben geen zo'n acties op school en maar best ook. Ik haat valentijn, het is zo overdreven commercieel. Ik geef niets aan mijn vriend en hoef ook zeker niets te krijgen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right