• Mijn lerares CTW -cultuurwetenschappen- is ongelofelijk raar (:

    ze geeft ons yoga tijdens de les, en zegt dan van die rare dingen zoals: 'de meisjes moeten op hun schaamlippen zitten' en begint opeens ballet te dansen vooraan in de klas of gaat Alfred Jodokus Kwak zingen, of ze doet een gedichtenvoorstelling van een 15 minuten terwijl het lesonderwerp over de Nakuk Maku gaat, een volk amazonewoudindianen trouwens (:, ze vindt het fijn als er wespen tussen haar boezem kruipen, en nog van die enge rare dingen

    en ze noemt mij altijd: zoeteke :X

    hebben jullie rare leerkrachten ? (:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 19:13 ]

    wtf:8


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Omg,wtf?


    I need you like a heart needs a beat

    omfg :|


    I found myself in Wonderland.

    Zit die aan de crack, fso?

    Mijn leraar CKV is juist mega awesome. Hij is 27, een soort mix van een gothic en een skater, en we kijken bijna altijd films in zijn les van Tim Burton (nightmare before christmas). Als je hem ook tegenkomt buiten de les dan begroet hij je zo: Hij slaat eerst met een vuist op z'n borst (2x) en dan een 'Ay-ay!' gebaar maar dan met een peace teken in plaats van je hele hand. En hij is gewoon mega awesome XD

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 18:56 ]


    Life is hard and then we die

    'de meisjes moeten op hun schaamlippen zitten', dude... D:

    Ehm, ja.. hij is gewoon raar. Want hij maakt soms gewoon rare geluiden, hij is net een kind. Enne hij zegt ook alles qua scheldwoorden enzo. 'Optyffen' & 'tering'. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    xRapunzel schreef:
    Zit die aan de crack, fso?


    dat hoopte ik,
    was 'n goed excuus geweest (:

    maar nee, want ze vind dat een mens zuiver moet zijn en blablabla..

    Zo'n rare leerkracht heb ik gelukkig niet.


    Never run out of reasons to smile...

    omg.. xD de ene hijgt de andere zingt in de klas de andere danst in de klas xD de andere weet niet eens de antwoorden van het werkboek :S echt dom xD zo kan ie ons niet helpen.. Owja de andere is weer gewoon echt Té Chill.. hij doet nooit wat xD wij dus ook niet :P haha maar het is egt grappig in de klas :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Die van Godsdienst!
    Ze vloekt constant met 'godverdomme', gebruikt ouderwetse taal als 'Poescafé' en dan liggen wij altijd plat. :'D
    Als we niet opletten zegt ze heel droog: 'Hoehoe', enz. xD


    Let the Night embrace you